دفتر و کاغذ

ایده‌های جالب کیف و ساک دستی کاغذی کرافت

کرافت،کاغذ کرافت، ساک دستی کاغذی کرافت

با مطرح شدن مسائل زیست محیطی استفاده از محصولاتی که قابل بازیافت و دوستدار محیط زیست بوده، برای بسیاری از صنایع در اولویت اول قرار گرفته است. یکی از گزینه‌های مناسبی که در تولید محصولات دوستدار محیط زیست به کار می‌رود کاغذ کرافت است. این کاغذ به صورت‌های متنوعی مانند پاکت کرافت، ساک دستی کاغذی کرافت و … در صنایع مختلف استفاده می‌شود.

در ادامه این مقاله از وبلاگ پارسا پخش چند ایده جذاب کیف و ساک دستی کاغذی گراف جمع آوری شده است. پیشنهاد می‌کنیم خواندن این مقاله را از دست ندهید.

کاربرد کیف و ساک دستی کرافت چیست؟

مهمترین هدف استفاده از کیف و ساک دستی جهت تبلیغات است اما این تنها یک گزینه است، کیف دستی تبلیغاتی گراف می‌تواند جهت ارسال کالاها و محصولات فروشگاه‌های اینترنتی مانند میوه فروشی‌ها و سوپرمارکت‌های آنلاین، انواع رستوران‌ها و فست فودها، به عنوان کیف بسته‌بندی گل، کیف مخصوص مدارک و حتی ارسال بسته میان سازمان‌ها و شرکت‌ها استفاده شود.

مزیت استفاده از کیف‌های دستی کرافت چیست؟

مهمترین مزیت استفاده از این کیف‌ها قابلیت بازیافت بودن آن‌هاست، اما کاغذ کرافت ویژگی‍های دیگری دارد که آن را از سایر محصولات کاغذی متمایز می‌کند. در ادامه مهمترین ویژگی‌ها بیان شده است:

-دارای بافت زیبا و قدیمی بوده و این برای بسیاری از افراد جذاب بوده و حس نوستالژیک به آن‌ها می‌دهد.

-کاغذ گراف ارزان بوده و نسبت به کاغذهای دیگر قیمت تمام شده آن کمتر است.

-این کاغذ سبک بوده و همین ویژگی آن را برای حمل محصولات مناسب می‌کند.

-ویژگی دیگر کاغذ گراف مقاومت بالای آن در برابر پارگی و تحمل وزن‌های سنگین است.

-قابلیت چاپ آسان، این کاغذ را گزینه مناسبی برای تبلیغات تبدیل کرده است.

ایده‌های جذاب کیف و ساکت دستی گراف

به دلیل رنگ خاص کاغذ گراف و مقاومت بالای آن ایده‌های متنوعی برای ساخت کیف و ساک دستی با این کاغذ وجود دارد که در ادامه چند مورد از این ایده‌ها آورده شده است.

بهترین مرکز فروش کرافت در تهران کجاست؟

 امروزه فروشگاه‌‌های بسیاری در زمینه فروش کرافت و محصولات تولید شده از آن فعالیت دارند، پارسا پخش یکی از این فروشگاه‌ها است که با بیش از نیم قرن فعالیت در زمینه فروش انواع محصولات گراف مشتریان بسیاری از تهران و سایر شهرستان‌ها دارد.

قیمت مناسب و کیفیت بالای محصولات ارائه شده در پارسا پخش آن را از سایر رقبا متمایز می‌کند، تنها با یک بار خرید می‌توانید متوجه این تمایز شوید.

خرید گراف در پارسا پخش چگونه انجام می‌شود؟

شما می‌توانید برای خرید کاغذ گراف به صورت تلفنی یا از طریق واتس اپ با شماره‌های 09124494696 (به صورت شبانه روزی) و 02155891991 (در تایم اداری) در ارتباط باشید. علاوه بر خدمات تلفنی می‌توانید از خدمات حضوری این فروشگاه نیز بهره‌مند شوید.

متاسفانه در حال حاضر به دلیل نوسانات قیمت در بازار امکان ارائه قیمت آنلاین از این فروشگاه اینترنتی وجود ندارد و دریافت قیمت یا ثبت سفارش با شماره‌های مذکور در تماس باشید.

علاوه بر تهران ارسالی برای سایر نقاط کشور نیز داریم، تنها کافیست آدرس خود را برای ما ارسال کنید و بسته خود را در محل مورد نظر تحویل بگیرید. خدمات پرداخت در محل یکی دیگر از ویژگی‌‌هایی است که خیال شما را از بابت پرداخت هزینه راحت می‌کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *