کیف، کوله و جامدادی

بهترین نمایندگی فروش کارتابل اداری کجاست؟

 آیا تا به حال از کارتابل برای نگهداری از مدارک خود استفاده کرده‌اید؟

قطعا حفاظت از اسناد مهم، اهمیت ویژ‌ه‌ای دارد، هر کسی برای نگهداری از نامه‌ها و اسنادی مانند چک روش‌های خاص خود را دارد و مکان امنی برای آن‌ها اختصاص داده است. این موضوع هم افراد حقیقی و هم سازمان‌ها و شرکت‌ها را شامل می‌شود.

همان‌طور که اشاره کردیم،کارپوشه یکی از ابزارهای مناسب برای حفاظت از مدارک شماست، برای اینکه با بهترین مرکز فروش کارپوشه آشنا شوید با این مقاله از وبلاگ پارسا پخش تا پایان همراه باشید.

کارتابل اداری چیست؟

کارتابل از واژه‌ای فرانسوی گرفته شده است و در واقع نوعی کیف یا پوشه است که اسنادی مانند نامه‌ها، پرونده‌ها و مدارک جهت بایگانی و نگهداری داخل آن قرار می‌گیرد.

کارتابل اداری، کارپوشه،قیمت کارتابل

انواع کارتابل اداری به چند دسته تقسیم می‌شود؟

کارپوشه به دو دسته کارتابل رمز دار و کارتابل بدون رمز( ساده، معمولی) تقسیم می‌شود، در نوع رمز دار آن با دارا بودن قفلی بر روی کیف، امکان قفل کردن آن و تعبیه رمز وجود داشته و در نتیجه اسناد محرمانه‌تر را با خیال راحت می‌توانید در آن قرار دهید.

در نوع بدون رمز آن که یک کیف کوچک با بخش‌ها مجزا بوده، شما می‌توانید مدارک خود را در این بخش‌های جداگانه بایگانی کنید.

نوع بدون رمز کارپوشه نسبت به نوع رمز دار آن از قدرت حفاظتی کمتری برخوردار است با این حال هر دو این کارپوشه‌ها نقش نگهدای از مدارک را بر عهده دارند.

مرکز فروش کارتابل اداری کجاست؟

فروشگاه‌های مختلفی وجود دارند که اقدام به فروش کارپوشه در انواع مختلف کرده‌اند، اما نکته‌ای که در خرید کارتابل وجود دارد، توجه به کیفیت آن است. به جرات می‌توانم بگویم که یکی از بهترین مراکز فروش کارپوشه، مجموعه پارسا پخش است.

این فروشگاه در بازار بزرگ تهران قرار گرفته است و انواع کارتابل اداری را با قیمت مناسب و کیفیت خوب عرضه می‌کند.

پارسا پخش تمام سعی خود را بر آن داشته است تا نیازهای شما مشتریان گرامی را تامین سازد، لذا انواع مختلف محصولات را ارائه می‌کند.

حذف واسطه‌های فروش در پارسا پخش موجب گردیده است تا قیمت محصولات آن نسبت به رقبای دیگر کمتر باشد. اگر به فروشگاه‌های دیگر سر زده باشید متوجه این تفاوت قیمت خواهید شد.

امید است در سال‌های پیش رو با جذب هرچه بیشتر رضایت مشتریان گرامی بتواند به مشتریان وفادار کنونی خود بیفزاید.

کارپوشه‌های عرضه شده در پارسا پخش چه ویژگی‌هایی دارند؟

جنس خارجی این کارپوشه‌ها از چرم یوف و جنس داخلی آن‌ها مقوای 160 گرم کارتی خارجی یا شومیز است که با مقاومت و ماندگاری بالا از محتویات داخل آن به خوبی محافظت می‌کند.

در داخل این کارپوشه‌ها به تعداد …. بخش مجزا تعبیه شده است که نامه‌ها و اسناد خود را به تفکیک می‌توانید در داخل آن قرار دهید.

این کارپوشه‌ها دارای دوخت مقاومی بوده و دوخت لبه‌های آن با گذشت زمان از هم باز نمی‌شود.

در نوع رمز دار آن قفلی با کیفیت خوب تعبیه شده است که مقاوم در مقابل شکستگی و زنگ زدگی است.

فروش کارپوشه در پارسا پخش چگونه انجام می‌شود؟

پارسا پخش یک فروشگاه اینترنتی بوده که انواع لازم اداری را عرضه می‌کند و شما برای دریافت خدمات می‌توانید با شماره‌های زیر در تماس باشید. 

متاسفانه در حال حاضر به دلیل نوسانات قیمت در بازار و عدم ثبات در قیمت‌ محصولات امکان ارائه خدمات آنلاین وجود ندارد و شما می‌توانید برای دریافت قیمت محصولات اعم از قیمت کارتابل اداری با شماره‌های 09124494696 (به صورت شبانه روزی) و 02155891991 (در تایم اداری) از طریق تماس یا گذاشتن پیام در واتس اپ در ارتباط باشید.

فروش کارتابل اداری به صورت عمده و جزئی صورت می‌گیرد و ارسال به تمام نقاط کشور وجود دارد.

عکس کارتابل اداری در دونوع مختلف را می‌توانید در سایت ملاحظه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *