نوشت افزار

کاربرد کاغذ کرافت وایده های جذاب استفاده از آن

کاربرد کاغذ کرافت وایده های جذاب استفاده از آن

کاغذ کرافت یک انتخاب بسته بندی محبوب و همه کاره است. این بسته‌بندی با سابقه طولانی، به لطف قدرت، تطبیق پذیری و مناسب بودن در کاربردهای بی‌شماری، آزمون خود را به خوبی پس داده و همچنان به کاربرد کاغذ کرافت هر روزه اضافه می شود.

کاغذ کرافت در طیف گسترده ای از کاربرد های صنعتی و تجاری استفاده می شود و یک انتخاب محبوب برای استفاده شخصی نیز  بحساب می آید. اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد این بسته بندی با کیفیت هستید، به جای درستی آمده اید.

در این مقاله به 5 مورد استفاده برتر از کاربرد کاغذ کرافت را برای کمک به الهام بخشیدن به شما و همچنین ارائه پاسخ به رایج ترین سوالات پیرامون این بسته بندی محبوب گردآوری کرده ایم.

کاغذ کرافت چیست؟

کاغذ کرافت یک کاغذ با مقاومت بالا در برابر پارگی است که از مخلوطی از خمیر شیمیایی بکر و بازیافتی ساخته شده است. این کاغذ سازگار با محیط زیست کاملاً قابل بازیافت است و دارای خاصیت ارتجاعی، ترکیدگی و استحکام  در برابر رطوبت است که آن را به انتخابی عالی برای کاربردهای مختلف تبدیل می کند.

این کاغذ بسته بندی قوی اغلب در رول های کاغذی قهوه ای/خالص طبیعی و همچنین انواع کاغذ کرافت رنگی و طرح دار موجود است. پارساپخش تولید کنند و پخش کننده کاغذ کرافت با کیفیت با سال های تجربه ی درخشان میباشد.

کاربرد کاغذ کرافت

کاغذ کرافت با مقاومت بالا در برابر پارگی، مقاوم در رطوبت با کیفیت بالا، در طیف گسترده ای از کاربردهای صنعتی و تجاری استفاده می شود و دارای کاربردهای بی شماری از جمله:

  1. بسته بندی صنعتی سنگین
  2. کاغذ بسته بندی هدیه
  3. پر کردن فضای خالی
  4. آستر سینی
  5. هنر و صنایع دستی/کتاب کتاب
  6. بسته بندی محافظ

5 کاربرد برتر کاغذ کرافت

1.) حفاظت


کاغذ کرافت به دلیل کیفیت های بادوام، مقاوم در برابر پارگی و استحکام، راه حلی عالی برای محافظت از کالاها در حین بسته بندی و حمل و نقل است. مقاومت فوق العاده آن در برابر ترکیدگی و خیس شدن به این معنی است که می تواند در برابر دما و فشار شدید مقاومت کند تا با خیال راحت از مواد یا کلای شما در حین حمل و نقل محافظت کند.

وجود لایه های ضد لغزش کاغذ کرافت بین پالت ها، جعبه ها و کیسه ها خطر شکستگی را کاهش می دهد و از کالاهای در حال حمل و نقل محافظت می کند.

قابلیت بازیافت نیز یک ویژگی محبوب در کاغذ کرافت به حساب می آید. کالاهای شما نه تنها از ارسال تا تحویل به طور ایمن محافظت می‌شوند، بلکه با سرمایه‌گذاری در این گزینه بسته‌بندی قابل بازیافت، شیوه‌های تجاری سازگار با محیط زیست و پایدار را نیز اتخاذ خواهید کرد.

2.)بسته بندی مواد غذایی

 

هیچ چیز مانند ظاهر زیبا در ایجاد احساس یک ساندویچ خوشمزه به سبک اغذیه فروشی یا یک مورد شیرینی تازه نیست که به خوبی بسته بندی شده و سپس در کاغذ قهوه ای بادوام و شیک پیچیده شده است. این حس و سبک بسته بندی اصیل به شما در ایجاد برند سازی و لذت به مشتری کمک شایانی میکند.

به دلیل مقاومت بالای کاغد کرافت در برابر پارگی، توانایی مقاومت در برابر گریس و مایع، هرگونه نشتی که از بر روی بسته بندی شده بیافتد روی کاغذ کرافت تاثیر چندانی ندارد، باعث اربین رفتن و از هم گسیخته شدن آن نمیشود.

کاغذ کرافت یک انتخاب محبوب، قابل بازیافت و مقرون به صرفه برای بسته بندی مواد غذایی است.

3.) هنر و صنایع دستی

کاربرد کاغذ کرافت بسیار متنوع است و در رنگ‌های مختلف از جمله طلایی و نقره‌ای متالیک موجود است.

اگر به دنبال افزودنی مفید و چشم نواز برای پروژه هنری و صنایع دستی خود هستید، کاغذ کادو رنگی کرافت راه حل مناسبی است.

کاغذ کرافت رنگی، علاوه بر انواع پروژه‌های صنایع دستی و کتاب‌نویسی، یک پس‌زمینه عالی برای هر تابلوی اعلانات میشود. خواه این یک تابلوی یادداشت خانوادگی، نمایش مدرسه یا پروژه کتاب‌نویسی باشد، الگوهای چشم‌نواز و طیف وسیع رنگ‌های متنوع آن مطمئناً به پروژه هنری و صنایع دستی شما نشاط بخشی می‌دهد.

4.)بسته بندی هدیه

چه به دنبال بسته‌بندی محصولات خود به گونه‌ای باشید که در قفسه‌ها برجسته شوند، چه در حال ارسال بسته‌ها از طریق پست یا بسته‌بندی هدایایی برای مناسبت‌های خاص باشید، کاربرد کاغذ کرافت شما را شکفت زده و راضی میکند.

از ترکیب کاغذ کرافت قهوه‌ای خالص با مجموعه‌ای از نوارهای قدیمی، طرح‌دار یا ریسمان، حس بسته‌بندی جذاب و شیک را ایجاد کنید.

کاغذ کرافت جعبه کادویی عالی یا آستر سنتی را ایجاد می کند و بسته بندی مناسبی برای اقلامی است که خطر نشت دارند، مانند روغن، الکل، لوازم بهداشتی یا مواد غذایی بسته بندی شده.

5.) فضای خالی را پر کنید

کاغذ کرافت فاکتور نهایی “wow” را به تحویل اضافه می کند و نقش بسیار مهمی نسبت به پرکننده خالی ساده یا پرکننده جعبه خرید دارد.

با استفاده از کاربرد کاغذ کرافت محکم و محافظ، توجه بیشتری، برای اولین تصور مثبت از کالای شما برای گیرندگان محصولات خود ایجاد کنید.

فروشگاه اینترنتی پارسا پخش فقط یک فروشگاه اینترنتی نیست، ما اساساً تولید کننده هستیم و قریب به ۳۰ سال است که در کارگاه خود در بازار بزرگ تهران انواع محصولاتی مثل فاکتور فروش و قبض، اسناد ملکی، مالی و اداری، مقوا و کاغذ کرافت، مقوا، کاغذ و اوراق اداری، پاکت و پاکت نامه و دفتر را تولید می‌کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *