کیف، کوله و جامدادی

نکات مهم در خرید کارتابل اداری+ راهنمای خرید

کارتابل اداری، عکس کارتابل،کارپوشه

با داشتن کارتابل دیگر نگران نگهداری از اسناد و مدارک خود نباشید، کارتابل یا کارپوشه یکی دیگر از ست لوازم اداری است که می‌توان اسناد و پرونده‌ها را در آن قرار داد.

برای بسیاری از ما اتفاق می‌افتد که بخواهیم اسناد و مدارک مهم مانند چک، اسناد اداری و … را در جای مخصوصی نگهداری کنیم. این اسناد ضمن نگهداری مناسب در برخی مواقع نیاز است که در مسافرت‌ها و ماموریت‌های اداری به راحتی و با اطمینان حمل شوند. برای اینکه با راهنمای خرید کارپوشه آشنا شوید این مقاله از وبلاگ پارسا پخش را بخوانید.

کارتابل اداری چه کاربردی دارد؟

امروزه انواع کارتابل اداری در بازار عرضه می‌شود که بیشتر برای حفاظت از اسناد به کار می‌رود. کارپوشه اسناد مهم اداری را بایگانی می‌کند و در نتیجه دسترسی آن را برای افراد آسان می‌کند.

کارتابل اداری، عکس کارتابل،کارپوشه

معمولا اسناد مهم ممکن است در طول زمان به طور مکرر مورد نیاز باشند، کارتابل اداری از پاره شدن و پوسیده شدن آن‌ها جلوگیری کرده و کاربرد این مدارک را برای مدت زمان مدیدی فراهم می‌سازد.

در برخی مواقع نیاز است که اسناد را با خودمان حمل کنیم در این حالت دیگر گاو صندوق کارساز نیست و نیاز به ابزاری سبک‌تر است. کارپوشه با داشتن وزن کمتر و قابلیت قرار گیری در چمدان و اتومبیل خیال شما را از بابت حمل اسناد به خارج از خانه و سازمان راحت می‌کند.

چه کسانی به کارپوشه نیاز دارند؟

امروزه کسب و کارها، سازمان‌ها، شرکت‌ها، موسسات و افراد به گونه‌ای با پرونده‌ها، نامه‌ها و اسناد سر و کار دارند.

سازمان‌ها و شرکت‌ها برای مکاتبات درون سازمانی و برون سازمانی خود از نامه‌ها استفاده می‌کنند که تمامی آن‌ها نیاز به حفاظت و نگهداری دارند.

کسب وکارها اعم از کسب و کارهای کوچک مانند سوپرمارکت‌ها و یا کسب و کارهای بزرگ مانند فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ، نیز برای نگهداری از پرونده‌ها و بایگانی اسناد خود به کارتابل نیاز دارند.

افراد حقیقی نیز برای حمل اسناد مانند چک و سفته و یا نامه اداری خود نیاز به کارپوشه دارند.

 پس به نظر می‌رسد تمام افرادی حقیقی و حقوقی به این ابزار نیاز دارند.

در خرید کارتابل اداری چه نکاتی را باید مد نظر قرار دهیم؟

از آن‌جایی که کارتابل بیشتر نقش حفاظتی دارد در خرید آن باید نکات زیر را مد نظر قرار دهیم:

قیمت مناسب: توجه به قیمت معمولا در خرید هر محصولی مد نظر قرار می‌گیرد، دقت به این موضوع باید با حفظ کیفیت محصول توام باشد به طوری که محصولی با قیمت پایین و کیفیت پایین انتخاب نشود. انواع کارتابل چک با قیمت مناسب و کیفیت عالی در پارسا پخش ارائه می‌شود.

دوخت: دوخت کارپوشه باید مقاوم بوده و با دقت تمام انجام شود به طوری که به راحتی از هم باز و گسسته نشود، این موضوع برای خرید این محصول باید به طور اساسی مد نظر قرار گیرد.

جنس رویه: جنس رویه کارتابل باید به گونه‌ای باشد که به راحتی پوسیده نشده و در طی زمان بتواند نقش حفاظتی خوبی داشته باشد.

جنس داخل: معمولا داخل کارتابل‌ها به صورت مقوایی است،در این حالت استفاده از مقوای مقاوم مهم است، معمولا مقوای شومیز گزینه مناسبی برای داخل کارپوشه است.

مزایای استفاده از کارپوشه چیست؟

در سازمان‌ها و ادارات با تعریف کارپوشه برای هر واحد و یا برای مدیران، کارشناسان و کارمندان ارجاع سریع نامه‌ها به گیرندگان داخلی و خارجی سازمان به راحتی صورت می‌گیرد، در نتیجه رسیدگی به پاسخ نامه‌ها و اسناد به راحتی صورت گرفته و موجب تسریع در عملکرد و پاسخگویی می‌شود.

با رعایت این موضوع سطح دسترسی به واحدهای سازمانی مشخص شده و سلسله مراتب سازمانی و عملکرد هرکدام به راحتی قابل تشخیص خواهد بود.

کارتابل اداری از کجا بخرم؟

برای خرید کارتابل اداری، می‌توانید از طریق پارسا پخش با شماره‌های 09124494696 و 02155891991 در تماس باشید. متاسفانه در حال حاضر به دلیل نوسانات قیمت در بازار امکان ارائه خدمات انلاین در این فروشگاه وجود ندارد و دریافت قیمت و ثبت سفارش از طریق شماره‌های ذکر شده امکان‌پذیر است.

برای ملاحظه عکس کارتابل اداری می‌توانید به سایت پارسا پخش مراجعه نمایید.

فروشگاه اینترنتی پارسا پخش در طول مدت فعالیت خود همواره رضایت مشتریان را در اولویت کار خود قرار داده است و با ارائه محصولات با کیفیت، مشتریان وفاداری را از تهران و سایر شهرستان‌ها دارد، این مجموعه در تلاش است تا با افزایش تنوع محصولات خود نیازهای شما مشتریان گرامی را به طور کامل برآورد سازد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *