دفتر و کاغذ

کاغذ کرافت بهترین کاغذ برای الگوی خیاطی

کاغذ کرافت،الگوی خیاطی،قیمت کاغذ کرافت ایرانی

الگوی خیاطی یکی از ابزارهای کار خیاطان است بنابراین انتخاب کاغذ الگوی خیاطی باید با دقت تمام انجام شود ،ممکن است فکر کنید که خیاطان حرفه‌ای می‌توانند الگوی لباس را روی هر کاغذی بکشند اما استفاده از کاغذ کرافت حکم استفاده از روغن مرغوب کرمانشاهی برای آشپز را دارد گرچه ممکن است به چشم مصرف کننده نیاید اما قلق ساخت و تهیه با همین جزئیات کوچک تغییر می‌کند و نتیجه نهایی کار را بهتر می‌کند.

در این مقاله از وبلاگ پارسا پخش قصد داریم به نحوه خرید کاغذ الگو و معرفی بهترین کاغذ کرافت خیاطی بپردازیم، اگر شما کاراموز یا خیاط با سابقه هستید پیشنهاد میکنم خواندن این مقاله را از دست ندهید.

لزوم استفاده از الگو در خیاطی چیست؟

نوع دوخت، فرم لباس و …. در خیاطی بسیار به چشم می‌آید، این جزئیات با داشتن الگوی مناسب ظرافت خاصی به لباس می‌دهد.

کاغذ کرافت،الگوی خیاطی،قیمت کاغذ کرافت ایرانی

از میان کاغذهای متنوعی که برای الگوی لباس وجود دارد، کاغذ کرافت خیاطی به شما کمک می‌کند تا الگوی خود را با رعایت تمام جزئیات آن به راحتی بکشید.

خیاطان با سابقه و حرفه‌ای نیز از این نوع کاغذ به عنوان الگو استفاده می‌کنند، می‌توانم به جرات بگویم کاغذ کرافت خیاطی انتخاب بسیاری از خیاطان حرفه‌ای است چون می‌دانند با استفاده از این کاغذ می‌توانند تمام هنر و تجربه خود را روی کار پیاده کنند با اینحال خیاطی روش‌های مختلفی دارد که در بسیاری از آن‌ها استفاده از الگوی لباس ضروری به نظر می‌رسد.

چرا کاغذ کرافت انتخاب مناسبی برای خیاطان است؟

معمولا الگوهای خیاطی بعد از یکبار برش برای طرح‌های مختلف حفظ و نگهداری می‌شوند و خیاطان در طول سال‌های فعالیت خود از این الگوها به طور مکرر استفاده می‌نمایند. پس ضروری است که کاغذ مورد استفاده برای این الگوها با داشتن جنس مناسب در طول مرور زمان بتواند شکل خود را حفظ نماید.

با وجود کاغذ کرافت دیگر نگران این موضوع نباشید به جرات می‌توانم بگویم که کاغذ گراف به دلیل مقاومت بالا در طول زمان پوسیده و دفرم نمی‌شود و گزینه بسیار مناسبی برای الگوی خیاطی است ضمن آنکه با داشتن قیمت مناسب و نیز انواع گوناگون مانند کاغذ کرافت متری، کاغذ کرافت a4 و … و تنوع زیاد دست شما را در انتخاب باز گذاشته است تا بتوانید بهترین خرید را داشته باشید.

آیا برای الگوی خیاطی باید کاغذ گراف خاصی را خریداری نماییم؟

امروزه تنوع کاغذ گراف به قدری است که نیازهای کاربران را برای هر نوع استفاده و کاربردی تامین می‌کند.

این کاغذ دارای گرماژهای مختلفی است که هرکدام کاربرد خاص خود را دارند، معمولا در انتخاب کاغذ گراف برای الگوی خیاطی ضمن انتخاب گراف مناسب ( اشاره به جنس و کیفیت) توجه به گرماژ آن مهم است.

معمولا گرماژ 38 گرم که به آن کرافت زرد رنگ گفته می‌شود برای الگوی خیاطی استفاده می‌شود، این کرافت دارای گرماژ کمتری بین کرافت‌های موجود است و معمولا به عنوان الگو استفاده می‌شود.

خرید کاغذ کرافت در پارسا پخش چگونه انجام می‌شود؟

مجموعه پارسا پخش سامانه خرید آنلاین انواع کاغذ کرافت، کاغذ پوستی، لوازم اداری و … است. متاسفانه در حال حاضر به دلیل نوسانات قیمت بازار امکان ارائه و مقایسه آنلاین قیمت‌ها وجود ندارد، به همین منظور برای راحتی شما کاربران عزیز شماره‌های 09124494696 و 02155891991 در انتهای سایت برای تماس جهت دریافت قیمت و نیز سفارش تلفنی انواع محصولات در اختیار شما قرار داده شده است.

لازم می‌دانم به این نکته اشاره نمایم که علاوه بر خرید تلفنی، می‌توانید به صورت حضوری از مجموعه پارسا پخش محصولات خود را خریداری نمایید.

پارسا پخش با بیش از نیم قرن سابقه فعالیت در حوزه فروش لوازم اداری، در بازار بزرگ تهران قرار گرفته است که آدرس آن در انتهای برای مراجعه حضوری شما عزیزان قرار داده شده است.

خرید رول کاغذ کرافت، دریافت قیمت کرافت اعم از قیمت کاغذکرافت ایرانی و … را می‌توانید از پارسا پخش دریافت نمایید.

بهترین مرکز فروش کاغذ کرافت خیاطی کجاست؟

پارسا پخش مرکز فروش کاغذ گراف سفید، کاغذ کرافت زرد رنگ و …. در تهران است. شما می‌توانید برای خرید کاغذ کرافت نازک خیاطی (گرماژ 38 گرم) به این فروشگاه مراجعه نمایید.

تنوع محصولات این فروشگاه اینترنتی به حدی است که انتخاب را برای شما بسیار آسان کرده و ضمن تضمین کیفیت محصولات ارائه شده رضایت شما مشتریان عزیز را در اولویت کار خود قرار داده است.

امید است در سال‌های آتی ضمن حفظ کیفیت و قیمت مناسب محصولات ارائه شده بتوانیم مشتریان جدیدی را به مجموعه مشتریان کنونی خود بیفزاییم.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *