دفتر و کاغذ

طراحان چگونه با کاغذ کرافت نیازهای طراحی خود را تامین می‌کنند؟

کاغذ کرافت، کاغذ کرافت ایرانی،خرید کاغذ کرافت

برای اینکه طراحی های شما حرفی برای گفتن داشته باشد یا شاید بتوان گفت که مدتها بعد از دیدن آن‌ها خودتان لذت ببرید باید کاغذ مناسبی برای طراحی داشته باشید. امروزه انواع متنوعی از کاغذها برای طراحی تولید و عرضه می‌شوند که یکی از این نوع کاغذها، کاغذ کرافت است.

شاید برایتان این سوال ایجاد شود که کاغذ گراف چیست؟ اگر صاحب سبک یا ایده در طراحی هستید و به دنبال این می‌باشید که طراحی‌های خوبی داشه باشید با خواندن این مقاله ما را همراهی کنید تا با کاغذ گراف طراحی بیشتر آشنا شوید.

دلایل استفاده از کاغذ کرافت در طراحی چیست؟

در میان بازار گوناگون کاغذهای طراحی شاید انتخاب کاغذ مناسب برای ثبت ایده‌های هنری شما کار دشواری باشد، آن چیزی که نتیجه نهایی کار است می‌تواند در ادامه یا عدم ادامه کار تاثیر مثبت یا منفی بگذارد.

کاغذ کرافت، کاغذ کرافت ایرانی،خرید کاغذ کرافت

همان طور که در بالا اشاره شد کاغذ گراف انتخابی هوشمندانه است که شما را به ادامه کار تشویق می‌کند، در ادامه به دلایل انتخاب این نوع کاغذ برای طراحی خواهیم پرداخت.

امروزه نقاشی با آبرنگ طرفداران بسیاری در میان هنرجویان و علاقه مندان به نقاشی دارد، آثار هنری این سبک به نوعی روح آدمی را نوازش می‌دهد. برای اینکه نتیجه کار شما با آبرنگ بهتر شود باید کاغذی با قدرت جذب بالا استفاده نمایید، کاغذ گراف با قدرت جذب بالا برای کار با آبرنگ بسیار مناسب است.

همه ما کاغذ کرافت را کاغذی با مقاومت مکانیکی بالا می‌شناسیم، کاغذی که مقاومت بالایی در برابر پارگی دارد. یکی از موضوعات مهمی که در طراحی مطرح است مقاومت کاغذ طراحی در برابر فشار ابزار طراحی است، به نظر می‌رسد داشتن این ویژگی کاغذ گراف را برای انتخاب کاغذ مناسب طراحی متمایز می‌کند.

در خرید کاغذ کرافت طراحی چه نکاتی مد نظر قرار می‌گیرد؟

اولین موضوعی که در خرید هر محصولی مد نظر هر شخصی قرار می‌گیرد، قیمت مناسب آن است. نگران این موضوع نباشید زیرا این کاغذ با توجه به تمام ویژگی‌های مثبتی که دارد دارای قیمت بسیار مناسبی است.شما می‌توانید با قیمتی معقولانه این کاغذ را خریداری نمایید .

البته نکته دومی که باید بیان کنم این است که در صورتیکه حجم استفاده شما زیاد است بهتر است خرید کاغذ کرافت را در حجم عمده انجام دهید. لازم به ذکر است که فروشگاه پارسا پخش برای فروش انواع کاغذ کرافت در حجم عمده تخفیف قابل توجهی را برای شما مشتریان گرامی لحاظ می‌کند.

امروزه برندهای مختلف ایرانی و خارجی اقدام به تولید کاغذ گراف نموده‌اند، کاغذ کرافت ایرانی (مازندران، تبریز و …) و کاغذ گراف خارجی مانند گراف روسی و … از جمله این برندها می‌باشد که خرید هرکدام بستگی به انتخاب شما دارد.

انتخاب گرماژ مناسب نکته مهم دیگری است که باید مد نظر قرار گیرد، خوشبختانه طیف گرماژهای این کاغذ به حدی است که شما می‌توانید بستگی به نوع کاربرد آن گرماژ مناسب را انتخاب نمایید، ولی به صورت کلی می‌توان گفت گرماژ 70 گرم و 120 گرم برای طراحی مناسب است.

چه نوع کاغذ کرافتی برای طراحی مناسب است؟

سوال دیگری که مطرح می‌شود این است که چه نوع کاغذ گرافی را بخرم که مناسب کار من باشد؟ خیالتان راحت باشد تنوع برند و گرماژ این کاغذ به قدری است که شما می‌توانید بستگی به ابزار کار خود گزینه مناسب را انتخاب نمایید.

این کاغذ اکثر ویژگی‌های لازم را برای ثبت طرح‌های شما دارد و  با مقایسه قیمت، گرماژ و مقاومت مکانیکی می‌توانید بهترین نوع آن را انتخاب نمایید.

لازم می‌دانم در اینجا به این نکته اشاره نمایم که گرماژ کاغذ رابطه مستقیمی با مقاومت آن دارد.

کاغذ گراف چگونه به حفظ آثار هنری کمک می‌کند؟

برای بسیاری از طراحان، هنرجویان و حتی اساتید نقاشی موضوع مهمی که وجود دارد این است که کلکسیونی از تمام طراحی‌های خود داشته باشند که ضمن حفظ کیفیت کارشان در طول مرور زمان پوسیده نشود.

کاغذ کرافت، کاغذ کرافت ایرانی،خرید کاغذ کرافت

با توجه به کاربرد فراوانی که کاغذ گراف در طراحی دارد این کاغذ به صورت دفتر کرافت نیز به بازار عرضه شده است.

دفتر طراحی کرافت، ایده جالبی برای حفظ طرح‌های شماست. فروش دفتر کرافت در پارسا پخش انجام می‌شود.

 خریداران کاغذ گراف طراحی چه کسانی هستند؟

در دنیای پر مشغله امروز که همه را به نوعی درگیر خود کرده است دیگر طراحی مخصوص طراحان و اساتید نیست، این هنر زیبا و دوست داشتنی امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است، وقتی در صفوف شلوغ مترو منتظر هستیم، وقتی تایم طولانی برای رسیدن از خانه به سرکار یا بالعکس در راه هستیم، می‌توانیم طراحی کنیم، البته اگر ایده‌پرداز خوبی باشیم.

پس به نظر می‌رسد که خریداران این کاغذ قشر وسیعی از افراد را تشکیل می‌دهد که خلاقیت خوبی در خلق آثار هنری دارند.

بهترین مرکز خرید کاغذ کرافت طراحی کجاست؟

در حال حاضر فروش کاغذ کرافت در پارسا پخش انجام می‌شود، شما می‌توانید قیمت کاغذ کرافت را از طریق تماس یا گذاشتن پیام در واتس اپ با شماره‌های 09124494696 (به صورت شبانه روزی) و 02155891991 (در تایم اداری) دریافت نمایید.

پارسا پخش بسیار خرسند است که در طول سالیان متمادی فعالیت خود توانسته است نیازهای کسبه بازار، مشتریان و قشر وسیعی از افراد را تامین نماید.

این فروشگاه اینترنتی رضایت مشتریان و کیفیت محصولات ارائه شده را همیشه در اولویت کار خود قرار داده است، امید است با حفظ این روند در طول سال‌های آتی بتواند مشتریان جدیدی را به مشتریان وفادار کنونی خود بیفزاید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *