کیف، کوله و جامدادی

کارتابل اداری رمزدار بهتر است یا بدون رمز؟

کارتابل اداری، کارتابل رمزدار، کارتابل بدون رمز

چند روز پیش به دنبال یک پوشه مناسب برای نگهداری از اسناد و مدارک خودم بودم که به طور اتفاقی با کارتابل اداری آشنا شدم. با جست و جو در گوگل اطلاعات بسیارمفیدی را در مورد کارتابل بدست آوردم.

لازم می‌دانم در این مطلب از وبلاگ پارسا پخش به بررسی انواع کارتابل و موارد استفاده هر کدام بپردازم، اگرفکرمی‌کنید این مطلب برای شما مفید است پیشنهاد می‌کنم این مقاله را تا انتها بخوانید.

کارتابل اداری، کارتابل رمزدار، کارتابل بدون رمز

تفاوت کارتابل ساده و رمزدار در چیست؟

در بررسی کارتابل‌ها به این نتیجه رسیدم که این ابزار به دو دسته کارتابل رمزدار و کارتابل بدون رمز تقسیم می‌شود. درست است که وظیفه هر کدام از این‌ها نگهداری از اسناد و مدارک است اما بین این دو تفاوت‌هایی وجود دارد.

همان طور که از اسم کارتابل قفل دار پیداست بر روی آن قفلی تعبیه شده است که ایمنی نگهداری از اسناد را افزایش می‌دهد. اما کارتابل ساده (بدون رمز)  فاقد این قفل بوده و مانند کتابی است که دارای بخش‌های مجزا برای نگهداری از مدارک است.

کدام نوع کارتابل اداری برای سازمان‌ها بهتر است؟

بایگانی اسناد و مدارک در شرکت‌ها و سازمان‌ها بخش مهمی از وظایف سازمانی را تشکیل می‌دهد.  نگهداری این اسناد باید به گونه ای باشد که ماندگاری طولانی مدت آن‌ها نیز تضمین شود.

در میان انواع کارتابل اداری نمی‌توان به نوع خاصی از آن برای خرید سازمانی اشاره کرد زیرا بخش‌های مختلف یک سازمان با توجه به میزان محرمانه بودن اسناد به انواع مختلف کارتابل نیاز دارند.

بنابراین به طور خلاصه می‌توان گفت برای اسناد بسیار مهم و محرمانه بهتر است کارتابل اداری رمزدار و برای اسنادی با درجه محرمانگی کمتر کارتابل بدون رمز استفاده شود.

موارد استفاده کارتابل اداری ساده و رمز دار چیست؟

کارتابل ساده برای نگهداری از مدارکی مانند نامه‌های روزمره سازمانی، مدارک شخصی و اسنادی با درجه محرمانگی کمتر و کارتابل اداری قفل دار برای نگهداری از اسناد بسیار مهم مانند چک، سفته و اسناد بسیار محرمانه به کار می‌رود.

همچنین در ماموریت‌های سازمانی یا سفرهای شخصی برای حمل تمامی اسناد بهتر است از کارتابل اداری رمزدار استفاده شود.

خرید عمده کارتابل بهتر است یا خرید تکی؟

قطعا خرید هر محصولی در حجم زیاد شما را از مراجعه مکرر به فروشگاه‌ها بی نیاز می‌کند، مزیت دیگر خرید عمده کاهش قیمت و صرفه جویی در هزینه‌ها است. اما خرید تکی یا خرید عمده به میزان مصرف شما بستگی دارد و پیشنهاد می‌شود برای سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ با مصرف زیاد خرید عمده انجام گیرد.

فروشگاه پارسا پخش تخفیف ویژه‌ای برای خریداران عمده کارتابل اداری در نظر گرفته است. کافیست یکبار امتحان کنید. مطمئنا با یکبار خرید متوجه این تفاوت قیمت با سایر فروشگاه‌ها خواهید شد.

برای کاربرد شخصی خرید کدام نوع کارتابل اداری خوب است؟

با توجه به نوع ساختار کارتابل اداری این ابزار جهت مصرف شخصی بیشتر برای نگهداری اسناد در هنگام مسافرت‌ها استفاده می‌شود. به نظر می‌رسد برای حفظ بیشتر امنیت و جلوگیری ازمفقود شدن مدارک در هنگام حمل بهتر است نوع رمزدار آن خریداری شود. اما به طور کلی خرید انواع کارتابل با توجه به درجه اهمیت اسناد انجام می‌شود.

بهترین نمایندگی فروش کارتابل اداری قفل دار کجاست؟

پارسا پخش مرکز فروش کارتابل اداری در تهران است. این مجموعه در بازار بزرگ تهران قرار گرفته است و بیش از نیم قرن است که در زمینه فروش لوازم اداری فعالیت می‌کند.

این فروشگاه اینترنتی خدمات حضوری و تلفنی نیز ارائه می‌دهد. کافیست با شماره‌های 09124494696 و 02155891991 تماس حاصل نمایید و سفارش خود را در هر کجای کشور که باشید درب در منزل تحویل بگیرید.

تمامی محصولات این فروشگاه هم به صورت خرده و هم به صورت عمده به فروش می‌رسد و شما بسته به میزان مصرف خود می‌توانید مایحتاج روزانه خود را خریداری نمایید.

عکس کارتابل اداری در سایت موجود است تا روند خرید را برای شما آسان‌تر کند.

برای اینکه بتوانید خرید لذت بخشی را از پارسا پخش داشته باشید با شماره‌های ذکر شده تماس بگیرید و با دریافت مشاوره از مشاوران این مجموعه بهترین محصول را خریداری نمایید.

در حال حاضر خرید اینترنتی کارتابل اداری به دلیل نوسانات قیمت در بازار از این فروشگاه وجود ندارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *