نوشت افزار

خرید رول کاغذ کرافت چه مزایایی دارد؟+ راهنمای خرید

رول کاغذ کرافت، خرید کاغذ کرافت، کاغذ کرافت نازک

اگر به فروشگاه‌های عرضه کننده کاغذ کرافت سری زده باشید متوجه شده‌ایدکه این کاغذ در ابعاد گوناگون و همچنین به صورت رول کاغذ کرافت یا همان کاغذ کرافت متری نیز به فروش می‌رسد.

قطعا کارخانه‌ها و کارگاه‌های بزرگ بسته‌بندی که به حجم زیادی از این کاغذ نیاز دارند اقدام به خرید آن به صورت رول می‌کنند. اگر صاحب فروشگاه یا کارگاه بسته‌بندی هستید و به کاغذ گراف در حجم عمده نیاز دارید با این مقاله از وبلاگ پارسا پخش همراه باشید. در ادامه به این نکته اشاره می‌نماییم که این کاغذ حتی در حجم کمتر و به صورت رولی در پارسا پخش ارائه می‌شود تا نیازهای شما صاحبان کسب و کار را تامین نماید.

مزایای خرید رول کاغذ کرافت چیست؟

از مهمترین مزایای خرید این کاغذ به صورت رول صرفه جویی در هزینه‌ها و قیمت کمتر آن در همان مقدار نسبت به حالت برش داده شده آن است و دلیل آن هم این است که وقتی شما اقدام به خرید این کاغذ به صورت رول می‌کنید دیگر هزینه‌ای برای برش آن پرداخت نمی‌کنید.

مورد دیگر مربوط به هزینه بسته‌بندی است، که در این حالت هزینه بسته‌بندی وجود ندارد و می‌توان گفت به طور کلی اگر به این کاغذ به صورت عمده نیاز دارید بهتر است آن را به صورت رولی خریداری نمایید.

در خرید رول کاغذ گراف باید به چه نکاتی دقت کنیم؟

رول کاغذ کرافت، خرید کاغذ کرافت، کاغذ کرافت نازک

عرض: رول‌های کاغذ گراف معمولا از 600-500 کیلوگرم به بالا شروع می‌شوند و این وزن بستگی به عرض آن دارد، به طور مثال عرض‌های 80-70 سانتی متر در وزن‌های 400، 500 و 600 کیلوگرم عرضه می‌شوند و عرض‌های بالاتر از 100 سانتی متر مانند 120 و 140 سانتی متر در وزن‌های یک تن و یک تن و نیم تولید می‌شوند. بنابراین یکی از مهمترین نکات توجه به عرض آن‌ها در هنگام خرید است.

وزن: همان طور که اشاره کردیم رول‌های این کاغذ از 500 و 600 کیلوگرم به بالا شروع می‌شوند، ممکن است که شما به رول‌های 30 کیلوگرمی نیاز داشته باشید در این صورت رول‌های بزرگتر مانند 800 کیلوگرمی را می‌توان از طریق دستگاه به رول‌های کوچکتر 30 کیلوگرمی برش داد و آن را خریداری کرد. (توجه به این نکته ضروری است که در این مورد کل رول 800 کیلوگرمی باید خریداری شود)

جنس: مورد دیگر توجه به جنس آن است، کاغذ گراف در انواع مختلف خارجی عرضه می‌شود که قیمت آن‌ها با توجه به کیفیت متفاوت است، در این حالت بستگی به میزان بودجه‌ای که می‌خواهید صرف خرید کنید می‌توانید اقدام به خرید آن از کمترین قیمت تا بالاترین قیمت بکنید.

 قیمت رول کاغذ کرافت چگونه محاسبه می‌شود؟

رول‌های کاغذ گراف به صورت کیلویی هستند، بدین صورت که اگر رولی 700 کیلوگرم باشد و قیمت هر کیلو در بازار 21000 تومان باشد در این صورت 700*21000 تومان قیمت رول کرافت می‌شود.

برخی مواقع رول‌های این کاغذ را با دستگاه‌ رول باز کن به ورق‌های 500 عددی یا بیشتر برش می‌دهند که به هریک از آن‌ها یک بند گفته می‌شود و به مجموع این بندها مثلا 4 بند یک پالت گفته می‌شود، در این حالت نیز خرید تعداد بیشتر بندها به صرفه‌تر از خرید یک یا دو بند است ولی در مجموع قیمت رول ارزانتر از بند و پالت است.

آیا رول کاغذ گراف از نظر جنس و کیفیت تفاوتی با کاغذ کرافت ساده دارد؟

در واقع شیت‌های برش داده شده کاغذ کرافت همان رول کاغذ کرافت است که با دستگاه مخصوص در ابعادی مانند 700*100 برش داده شده است، بنابراین رول و شیت از نظر جنس و کیفیت تفاوتی با هم ندارند و شما بسته به میزان مصرف خود می‌توانید یکی از آن‌ها را خریداری نمایید، مثلا کاغذ گراف قهوه‌ای رنگ و کاغذ کرافت خارجی زرد رنگ در پارسا پخش عرضه می‌شود.

مرکز فروش رول کاغذ گراف کجاست؟

مراکز و فروشگاه‌های زیادی وجود دارد که کاغذ کرافت را به صورت رول عرضه می‌کند اما مساله‌ای که باید به آن توجه داشته باشیم این است که رول کاغذ کرافت از کجا بخریم؟ که هم قیمت مناسبی داشته باشد و هم از نظر کیفیت بتواند نیازهای ما را تامین کند؟

یکی از مراکر فروش این کاغذ مجموعه پارسا پخش است، این مجموعه در گذشته علاوه بر فروش حضوری اقدام به فروش اینترنتی کاغذ کرافت کرده بود، اما متاسفانه به دلیل نوسانات قیمت در بازار در حال حاضر شما می‌توانید خدمات را به صورت حضوری یا از طریق تماس با شماره‌های 09124494696 و 02155891991 دریافت نمایید.

یکی از دغدغه‌های اغلب فروشگاه‌ها این است که به مقداری از کاغذ گراف نیاز دارند که از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است آن را به صورت رول خریداری کنند اما با توجه به اینکه حجم این رول‌ها زیاد است از نظر میزان مصرف ممکن است به این مقدار از کاغذ نیاز نداشته باشند.

کار بسیار ویژه‌ای که پارسا پخش انجام داده است این است که رول‌های کرافت 70 گرمی خود را به صورت رول‌های کوچک 20 کیلوگرمی برش داده است تا شما فروشگاه‌داران کوچک نیز بتوانید کاغذ مصرفی خود را خریداری نمایید.

لازم به ذکر است که کاغذ گراف در این فروشگاه در شیت‌های برش داده شده نیز مانند کاغذ کرافت a4 و هم چنین کاغذ کرافت نازک و کاغذ کرافت ضخیم عرضه می‌شود.

شما می‌توانید به صورت عمده و خرده کاغذ مصرفی خود را از این فروشگاه اینترنتی خریداری نمایید و در هر کجای کشور که باشید بسته خود را درب در منزل تحویل بگیرید.

برای مجموعه پارسا پخش رضایت شما مشتریان گرامی همواره در اولویت بوده است، امیدواریم با ادامه این روند در سال‌های آتی بتوانیم همچنان رضایت و اعتماد شما را جلب کنیم.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *