نوشت افزار

مقوای آینه ای (مقوای متالایز) چه تفاوتی با سایر مقواها دارد؟

مقوای آینه ای، مقوای متالایز، خرید مقوای متالایز

در مورد کالاهای لوکس و تزئینی، بسته بندی شیک وجذاب تاثیر قابل توجهی در فروش محصولات دارد. آیا برایتان اتفاق افتاده است که وارد فروشگاهی شوید و برای خرید یکی از لوازم آرایشی مورد نیاز خود با یک برند جدید و ناشناخته جذب نوع بسته بندی آن شده و اقدام به خرید کرده باشید؟ بله درست حدس زده‌اید امروزه بسته بندی حتی در فروش برندهای جدید و معرفی آن بسیار موثر است. یکی از محصولات پرکاربرد برای بسته بندی کالاهای لوکس مقوای آینه ای یا همان مقوای متالایز است.

برای اینکه با کاربرد و تفاوت این مقوا با سایر مقواها آشنا شوید، خواندن این مطلب از وبلاگ پارسا پخش را از دست ندهید.

مقوای آینه ‌ای چیست و چه کاربردی دارد؟

شاید با مفهوم مقوای متالایز آشنا نباشید و این سوال برایتان پیش بیاید که مقوای متالایز چیست؟

مقوای آینه ای، مقوای متالایز، خرید مقوای متالایز

نام دیگر این مقوا، مقوای آینه ای است، همان طور که از اسم آن پیداست این نوع مقوا دارای سطحی براق و آینه ای می‌باشد که از روکشی نازک که اکثرا از جنس فلز آلومینیوم است بر روی مقوا تولید می‌شود که به این فرایند چاپ متالایز گفته می‌شود.

با توجه به شکل ظاهری و جنس، این مقوا بیشتر برای موارد زیر مورد استفاده قرار می‌گیرد:

-برای درست کردن جعبه‌های کادو و لوازم فانتزی

-جهت بسته بندی کالاهای لوکس و بهداشتی مانند ادکلن، لوازم آرایشی و جعبه دارویی و …

-درست کردن کاردستی در مهدکودک‌ها و مدارس

-درست کردن کالاهای تزئینی و اکسسوری های آن

-جهت چاپ افست

تفاوت مقوای آینه ‌ای با سایر مقواها چیست؟

این مقوا علاوه بر دارا بودن ویژگی‌‌های یک مقوا مانند (ضخامت، مقاومت در برابر پارگی و …) دارای ظاهری براق و آینه‌ای است که آن را بیشتر برای بسته بندی لوازم لوکس مناسب می‌سازد.

این نوع مقوا به دلیل استفاده از چاپ متالایز بر روی آن نسبت به سایر مقواها در برابر عوامل محیطی مانند گرما، رطوبت و همچنین خط وخش مقاوم بوده و تغییر رنگ نمی‌دهد، همچنین طول عمر بیشتری دارد.

نکات مهم در خرید مقوای آینه ‌ای چیست؟

در هنگام خرید مقوای متالایز آینه ای باید به موارد زیر دقت داشته باشیم:

چون این نوع مقوا معمولا در بسته بندی‌های فانتزی به کار می‌رود باید از کیفیت بالای رنگ برخوردار بوده و ظاهری بسیار جذاب و براق داشته باشد.

از آن‌جایی که لوازم تزئینی و جعبه‌های کادو معمولا نگهداری می‌شوند و برخی افراد تمایل زیادی به جمع کردن این لوازم دارند، بنابراین بهتر است در هنگام خرید دقت داشته باشیم که چاپ متالایز بر روی آن به خوبی صورت گرفته باشد و مقاوم در برابر سایش و حرارت باشد.

مورد دیگر توجه به قیمت آن است، در این حالت باید دقت داشته باشیم که مقوایی با قیمت مناسب ضمن حفظ کیفیت آن خریداری نماییم. شما می‌توانید قیمت مقوای متالایز را از مجموعه پارسا پخش از طریق تماس یا گذاشتن پیام در واتس اپ با شماره‌های 09124494696 ( به صورت شبانه روزی) و 02155891991 ( در تایم اداری) دریافت نمایید.

مقوای متالایز چند نوع است؟

آن چیزی که در خرید مقوای آینه ای مطرح می‌شود معمولا رنگ آن است، شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد که مقوای طلایی از کجا بخرم؟ اما ندانید که این نوع مقوا همان مقوای آینه ای است.

مقوای آینه ای، مقوای متالایز، خرید مقوای متالایز

مقوای متالایز معمولا در دو نوع رنگ مقوای نقره‌ای آینه ای و مقوای طلایی در بازار عرضه می‌شود و این دو نوع رنگ یکی از پرکاربردترین رنگ‌های این مقواست.

البته رنگ‌های دیگری مانند رنگ قرمز، صورتی (رز گلد) و آبی نیز در بازار موجود است.

مرکز فروش مقوای متالایز کجاست؟

یکی از مراکز فروش این مقوا مجموعه پارسا پخش است، این فروشگاه در بازار بزرگ تهران قرار گرفته است و با سابقه‌ای طولانی در فروش انواع مقوا ، بازار فروش آن را به خود اختصاص داده است.

پارسا پخش مقوا و انواع محصولات دیگر خود را به صورت عمده و خرده عرضه می‌کند و شما در هر کجای کشور که باشید می‌توانید سفارش خود را درب در منزل تحویل بگیرید.

دریافت قیمت و اطلاع از روند سفارش به صورت حضوری و تلفنی از طریق تماس با شماره‌های ذکر شده امکان‌پذیر است (متاسفانه در حال حاضر به دلیل عدم ثبات قیمت‌ها در بازار امکان ارائه خدمات آنلاین از این فروشگاه اینترنتی وجود ندارد)

برای خرید مایحتاج روزانه خود کافی است همین الان تلفن را بردارید و با ما تماس بگیرید.

مقوای متالایز عرضه شده در پارسا پخش چه ویژگی‌هایی دارد؟

این نوع مقوای عرضه شده در پارسا پخش چاپ متالایز با کیفیتی داشته و به مرور زمان دچار پوسیدگی و سایش نمی‌شود و عمر آن طولانی بوده و با گذشت زمان ظاهر براق خود را از دست نمی‌دهد.

ضمن اینکه این محصول با قیمت مناسب و انواع رنگ‌ها در این فروشگاه به فروش می‌رسد.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *