لوازم اداری

بهترین مرکز فروش قبض پارکینگ کجاست؟

قبض پارکینگ، دانلود قبض پارکینک، نمونه قبض پارکینگ

استفاده از انواع قبض‌ ها و رسید ها از دیر باز در مبادلات و معاملات مرسوم بوده است. با پیشرفت تکنولوژی و گذشت زمان انواع مختلفی از این قبض‌ها به بازار آمد که جهت ثبت کوچکترین فرایندها کاربرد داشت. یکی از این قبض‌ها، قبض پارکینگ است. اگر تا بحال خودروی خود را در پارکینگ‌‌های طبقاتی یا خاصی پارک کرده باشید پس با این قبض تا حدودی آشنا هستید.

در این مطلب از وبلاگ پارسا پخش ضمن معرفی بهترین مرکز فروش قبض رسید پارکینگ به نکاتی در مورد خرید رسید پارکینگ اشاره می‌کنیم. خوشحال می‌شویم که تا پایان با ما همراه باشید و با مطرح کردن نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب یاری نمایید.

قبض پارکینگ چیست و چه کاربردی دارد؟

امروزه در میان خیابان‌های شلوغ پیدا کردن مکان مناسب برای پارک کردن خودرو به یک دغدغه اساسی برای همه ما تبدیل شده است، برای رفع این مشکل پارکینگ‌های متنوعی در هر منطقه وجود دارد که می‌توانید با خیال راحت خودروی خود را در آن‌جا پارک کنید.

قبض پارکینگ، دانلود قبض پارکینک، نمونه قبض پارکینگ

مطمئنا تا به حال گذرتان به این پارکینگ‌ها افتاده است. در هنگام پارک خودروی خود در این اماکن برگه‌ای از طرف پارکینگ‌دار دریافت می‌کنید که به آن قبض پارکینگ گفته می‌شود. این برگه سندی است که با ثبت مشخصات خودروی شما در آن، نشان می‌دهد که این خودرو متعلق به شما بوده و جز شخص دارنده قبض نمی‌تواند اتومبیل را از پارکینگ خارج نماید.

کاربرد این برگه جهت پارک کردن اتومبیل در پارکینگ بوده و به صاحبان خودرو ارائه می‌شود.

ضرورت استفاده از قبض پارکینگ چیست؟

روزانه خودروهای زیادی در پارکینگ‌ها تردد دارند که برخی‌ها به صورت ساعتی و برخی دیگر به صورت شبانه روزی یا برای مدتی طولانی در این مکان‌ها پارک می‌شوند. استفاده از قبض پارکینگ ایمنی خودرو را حفظ کرده و از سرقت احتمالی آن جلوگیری می‌کند، زیرا در هنگام خروج خودرو از پارکینگ با در داست داشتن این برگه و یکسان بودن اطلاعات اتومبیل با مشخصات ثبت شده اجازه خروج داده می‌شود.

از طرفی دیگر پارک کردن اتومبیل در این مکان هزینه‌ای دارد که استفاده از رسید پارکینگ ضمن نظم بخشیدن به کار پارکینگ دارها موجب می‌شود که در دریافت هزینه اجحافی صورت نگرفته و از هر شخصی متناسب با مدت زمان پارک هزینه دریافت شود.

 یک رسید پارکینگ خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

رسیدهای پارکینگ معمولا در بسته‌های چند تایی تولید می‌شوند. یعنی ممکن است یک بسته رسید پارکینگ شامل صد عدد برگه قبض باشد. معمولا این برگه‌ها به وسیله چسب به هم چسبانده می‌شوند، یکی از موارد مهم در خرید این قبض‌ این است که دقت داشته باشیم چسب بکار رفته در آن‌ها جنس خوبی داشته باشد و در هنگام کندن یک برگه تمام برگه‌های آن کنده نشود.

مورد دوم توجه به جنس کاغذ آن است.کاغذ به کار رفته باید ضخامت مناسب داشته باشد و هنگام ثبت اطلاعات پاره نشود (باید به این نکته اشاره نمایم که ضخامت کاغذ به گرماژ آن بستگی دارد).

مورد سوم توجه به ابعاد این برگه‌ها است با توجه به اینکه یک سری مشخصات در این قبض ها ثبت می‌شود بنابراین داشتن فضای مناسب نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک ضروری است.

خریداران رسید پارکینگ چه کسانی هستند؟

همان طور که از اسم این قبض پیداست کاربرد آن برای پارکینگ‌هاست در واقع خریداران این قبض پارکینگ دارانی بوده که روزانه با ورود و خروج خودروهای متنوعی در پارکینگ رو به رو هستند. این پارکینگ داران می‌تواند شامل افرادی که دارای پارکینگ اختصاصی بوده یا پارکینگ وابسته به یک مرکز تجاری بزرگ باشد.

قبض پارکینگ آماده از کجا بخرم؟

خرید قبض پارکینگ، از تمامی فروشگاه‌های عرضه کننده انواع قبوض و رسید امکان‌پذیر است. درست است که ممکن می‌باشد عرضه کنندگان این قبوض در سطح شهر بسیار زیاد باشد اما موضوعی که با آن رو به رو می‌شویم و می‌تواند خرید ما را تحت تاثیر قرار دهد قیمت مناسب محصول به همراه کیفیت خوب است.

پارسا پخش بهترین مرکز فروش قبض پارکینگ خودرو در تهران است که با قیمتی بسیار مناسب محصولات خود را عرضه می‌کند.

همین الان با شماره‌های 09124494696 و 02155891991 تماس بگیرید و اقلام مصرفی خود را از این فروشگاه خریداری نمایید. شما در هر کجای کشور که باشید می‌توانید سفارش خود را درب در منزل یا در آدرس پیشنهادی دریافت نمایید.

فروش عمده و خرده محصولات این امکان را برای شما فراهم می‌سازد که با توجه به میزان مصرف خود اقدام به خرید نمایید.

متاسفانه در حال حاضر به دلیل عدم ثبات قیمت‌ها در بازار امکان ارائه قیمت به صورت آنلاین از این فروشگاه اینترنتی وجود ندارد و تلفن‌های ذکر شده برای راحتی کار شما عزیزان در اختیارتان قرار داده شده است.

لازم به ذکر است این فروشگاه خدمات حضوری نیز ارائه می‌دهد.

نمونه قبض پارکینگ در سایت قرار داده شده است، می‌توانید عکس آن را ملاحظه نمایید.

برای دانلود قبض پارکینگ از لینک زیر اقدام نمایید.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *