دفتر و کاغذ

خرید قبض رسید پارکینگ آماده چه مزایایی نسبت به چاپ آن دارد؟

روزانه تعداد زیادی از خودروها در پارکینگ‌ها تردد دارند، بدون شک کنترل این ترددها بابت هزینه دریافتی، مدت زمان پارک خودرو، زمان ورود و خروج و … نیاز به ابزار مناسبی دارد که خیال پارکینگ‌دارها را از بابت مدیریت همه این موارد راحت کند. به نظر می‌رسد قبض رسید پارکینگ گزینه مناسبی باشد.

قبض پارکینگ خودرو با آنکه بسیار ساده طراحی شده است اما نقش مهمی در کنترل تردد خودروها در پارکینگ‌ها دارد. شما می‌توانید رسید پارکینگ را به صورت سفارشی چاپ نمایید یا آن را به صورت آماده خریداری کنید.

در این مطلب از وبلاگ پارسا پخش سعی داریم به مزایای استفاده از قبض پارکینگ آماده بپردازیم، خوشحال می‌شویم تا انتها ما را همراهی نمایید.

مزایای خرید قبض رسید پارکینگ آماده چیست؟

قطعا سفارش چاپ قبض رسید پارکینگ با توجه به سلیقه شما ممکن است بسیار لذت بخش باشد اما ماجرا فقط به همین‌جا ختما نمی‌شود، بدون شک صرفه جویی در هزینه‌ها نکته مهمی برای توسعه و تدوام کسب و کارها است.

 با چاپ رسید پارکینگ شما هزینه‌های زیادی را از زمان سفارش طراحی، چاپ و زمان تحویل خواهید داشت و حتی این ریسک وجود دارد که در نهایت از ترکیب نوع طراحی، رنگ و جنس کاغذ خوشتان نیاید. از طرفی دیگر تهیه قبض پارکینگ اختصاصی پروسه‌ای زمانبر است و با توجه به اینکه اساس کار پارکینگ‌دارها را این قبض تشکیل می‌دهد و بدون آن عملا کسب و کار تعطیل خواهد شد بنابراین نیاز است تهیه و خرید آن به راحتی صورت بگیرد.

نکته آخری که باید به آن اشاره کنم این است که امروزه انواع قبض رسید پارکینگ در طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون در بازار عرضه می‌شود و تنوع آن‌ها به قدری است که شما می‌توانید قبض مورد نظر خود را پیدا کنید، بنابراین با وجود این همه تنوع به دردسرش نمی‌ارزد که بخواهید قبض اختصاصی تهیه کنید.

پارکینگ‌دارها اغلب کدام نوع طرح قبض پارکینگ را خریداری می‌نمایند؟

معمولترین و بهترین طرحی که امروزه به عنوان قبض پارکینگ استفاده می‌شود طرح لایه باز است در این طرح که در ادامه تصویر آن قرار داده شده است قبض را می‌توان به وسیله پرفراژی که در نیمه انتهایی سمت چپ آن قرار دارد به دو قسمت تقسیم کرد که یک برگه از آن به صاحب خودرو تحویل داده می‌شود و برگه دیگر آن نزد مسئول صدور قبض باقی می‌ماند.

قبض رسید پارکینگ، قبض پارکینگ،رسید پارکینگ

پرداخت قبض رسید پارکینگ چگونه صورت می‌گیرد؟

در رسید پارکینگ محلی به نام مبلغ دریافتی با توجه به مدت زمان پارک خودرو در پارکینگ وجود دارد که این مبلغ می‌تواند در هنگام خروج خودرو به صورت نقدی یا از طریق دستگاه کارت خوان به مسئول مربوطه صورت بگیرد. البته با وجود اپلیکیشن‌های آنلاین پرداخت می‌توانید به صورت آنلاین مبلغ را پرداخت کنید و شماره ارجاع را به مسئول صدور قبض اعلام نمایید ولی معمولترین روش پرداخت قبض پارکینگ همان روش نقدی یا دستگاه کارت خوان است.

خرید عمده قبض پارکینگ بهتر است یا خرید جزئی؟

خرید قبض پارکینگ با توجه به حجم مصرف آن در پارکینگ‌ها معمولا به صورت عمده صورت می‌گیرد از مزایای خرید عمده می‌توان به قیمت کمتر در مقایسه با خرید جزئی و نیز عدم مراجعه مکرر به فروشگاه برای خرید اشاره کرد. بنابراین با خرید عمده علاوه بر اینکه در وقت و هزینه‌های خود صرفه جویی می‌کنید خیال خود را از بابت حفظ موجودی لازم در انبار خود راحت می‌کنید.

شما می‌توانید انواع طرح‌های قبض رسید پارکینگ را با تخفیف ویژه از فروشگاه پارسا پخش خریداری نمایید.

قبض رسید پارکینگ آماده از کجا بخرم؟

بهترین نوع طرح قبض رسید پارکینگ با قیمت مناسب در پارسا پخش عرضه می‌شود. نمونه قبض پارکینگ در سایت قرار داده شده است.

این محصول به صورت عمده و خرده به فروش می‌رسد و بسته به میزان مصرف شما می‌توانید آن را خریداری کنید. لازم به ذکر است که خرید به صورت عمده از نظر اقتصادی به صرفه‌تر خواهد بود.

ارسال انواع قبوض و سایر محصولات به تهران و تمامی شهرستان‌ها صورت می‌گیرد و شما با توجه به آدرس پیشنهادی می‌توانید سفارش خود را درب در منزل تحویل بگیرید. در حال حاضر به دلیل نوسانات قیمت در بازار امکان ارائه خدمات آنلاین از این فروشگاه اینترنتی وجود ندارد و برای راحتی و سهولت در خرید شما مشتریان گرامی شماره‌های 09124494696 و 02155891991 در اختیارتان قرار داده شده است.

آنچه که در طول نیم قرن فعالیت پارسا پخش در اولویت کاری این تیم قرار گرفته است، جلب رضایت و اعتماد شما مشتریان با ارائه محصولات با کیفیت بوده است. امید است در سال‌های آتی با ارائه اطلاعات مفیدتر و بهتر درباره محصولات این روند را حفظ نماییم.

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *