ملزومات هدیه

معرفی انواع لوح تقدیر+راهنمای خرید

لوح تقدیر،لوح تقدیر دولت، لوح تقدیر گالینگور

همه ما به گونه‌ای با مشکلات و دغدغه‌هایی رو به رو هستیم، در این دنیای پر تنش ناشی از مشکلات اقتصادی، تورم، بیکاری و … بالطبع دادن هدیه به دیگران به پاس قدردانی یا انتقال حس محبت و دوست داشتن خود به آن‌ها می‌تواند برای لحظه کوتاهی هم که شده موجب فراموشی این دغدغه‌ها شود و چه چیزی شیرین‌تر از حس و حال خوب دادن به دیگران. ارائه یک متن یا نوشته در لوح تقدیر به همراه یک هدیه زیبا می‌تواند ضمن انتقال احساسات شما در قالب جملات، باعث می‌شود آن شخص با هربار دیدن این لوح تشکر به یاد شما بیفتد.

در این مطلب از وبلاگ پارسا پخش به معرفی انواع لوح تقدیر خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

لوح تقدیر چیست و چه کاربردی دارد؟

لوح تقدیر چیست؟ لوح تقدیر یا تشکر یا تندیس حاوی متن یا نوشته‌ خاصی است که برای تقدیر و تشکر از افراد یک سازمان، شرکت و … به کار می‌رود. تقدیر و تشکر از افراد یک سازمان می‌تواند به شرح زیر باشد:

-تقدیر مدیر از دانش آموزان مدرسه برای فعالیت در یک رشته خاص

-تقدیر مدیر از کارکنان یک شرکت جهت قدردانی از زحمات آن‌ها

-تقدیر رئیس دانشگاه از اساتید مجموعه خود

نکته دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که از لوح تشکر به عنوان یک گزینه‌ای برای تبلیغات نیز استفاه می‌شود، مثلا یک شرکتی در همایش یا جشنواره خاص می‌تواند لوگو خود را بر روی آن حک کرده و آن را با اعضای آن جشنواره هدیه دهد.

انواع لوح تقدیر در چند دسته قرار می‌گیرد؟

لوح تقدیر در انواع مختلف فلزی و غیر فلزی ساخته می‌شود که نوع فلزی آن از جنس استیل و برنج و نوع غیر فلزی آن می‌تواند از جنس مولتی استایل یا پلکسی گلاس باشد. قیمت لوح تقدیر با توجه به نوع آن و همچنین متریال به کار رفته در آن متفاوت است.

به طور کلی لوح‌های سپاس در دسته‌های زیر قرار می‌گیرند:

لوح تقدیر جعبه‌ای:

در اینگونه لوح‌ها متن نوشته شده داخل جعبه‌ای با روکش جیر، چرم یا گالینگور قرار می‌گیرد ( متن نوشته شده بر روی پلاکی از جنس فلز، چوب یا چرم حکاکی می‌شود).

لوح تقدیر کتابی (گالینگور):

در این نوع لوح تشکرکه بیشتر به تقدیرنامه معروف است و در بسیاری از مراکز آموزشی و سازمان‌ها استفاده می‌شود، متن بر روی یک کاغذی چاپ شده و داخل یک جلد صحافی شده از جنس‌های گالینگور، جیر، چرم و یا کاغذ لمینیت با چاپ اختصاصی قرار می‌گیرد.

لوح تقدیر مقوایی:

این لوح در کاغذهای خاصی چاپ شده و درون جلدهایی با روکش چرم، گالینگور و … قرار می‌گیرد.

لوح تقدیر چوبی یا فلزی:

همان طور که از اسم آن پیداست، این لوح تشکر از جنس چوب یا فلز بوده که متن بر روی آن حکاکی شده است.

لوح تقدیر پارچه‌ای:

در این نوع لوح‌ها، متن بر روی یک بافتی نوشته شده و داخل جعبه‌هایی خاص قرار می‌گیرد.

لوح تقدیر شیشه‌ای:

این نوع لوح تشکر از جنس شیشه بوده که متن بر روی آن حکاکی شده است، این لوح‌ها جذابت خاص خود را دارند.

لوح تقدیر کاشی یا سرامیک:

این لوح‌ها دارای این مزیت هستند که با گذشت زمان کهنه نمی‌شوند و در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند (با جعبه، با پایه مخمل، با پایه چوبی) در این نوع لوح تشکر می‌توان ساعت‌های توکار نصب کرد که به آن لوح تقدیر کاشی سرامیک ساعت‌دار گفته می‌شود. 

نکات مهم در خرید لوح تشکر چیست؟

خرید لوح تشکر و نکاتی که باید مد نظر قرار گیرد بستگی به سلیقه شخصی هر فرد یا سازمانی دارد، به عنوان مثال برای برخی اشخاص ماندگاری و کیفیت مهم است و برای برخی دیگر ظاهر زیبا و جذاب آن.

تنوع این لوح‌ها به قدری است که دست شما را در انتخاب باز می‌گذارد و شما می‌توانید با توجه به سلیقه خودتان لوح تقدیر مورد نظر خود را خریداری کنید

بهترین مرکز فروش لوح تشکر در تهران کجاست؟

پارسا پخش با فروش لوح تقدیر دولت با قیمت مناسب و کیفیت بالا می‌توانید همایش‌ها و جشنواره‌های شما را پوشش دهد. شما می‌توانید این محصول را در حجم عمده نیز خریداری کنید تا مشمول تخفیف شوید.

برای دریافت قیمت لوح تشکر می‌توانید با یکی از شماره‌های 09124494696 یا 02155891991 در تماس باشید و بعد از دریافت مشاوره از مشاوران پارسا پخش خرید خود را انجام دهید. لازم به ذکر است که خرید به صورت تلفنی و حضوری امکان‌پذیر است.

در حال حاضر به دلیل نوسانات قیمت در بازار امکان ارائه خدمات آنلاین از این فروشگاه اینترنتی وجود ندارد و دریافت تمامی خدمات از طریق تماس با شماره‌های مذکور امکان‌‌پذیر است.

لوح تقدیرعرضه شده در پارسا پخش چه ویژگیهایی دارد؟

لوح‌هایی که در پارسا پخش عرضه می‌شود در سه نوع گالینگور، جیر و چرم درجه یک است که در ادامه به توضیح هرکدام می‌پردازیم:

گالینگور: این لوح در دو نوع دولت و سه لت به فروش می‌رسد که جنس آن گالینگور البرز بوده  و داخل آن از مقوای کرجی ساخته شده است.

جیر: این نوع لوح به صورت دو لت عرضه می‌شود و دو نوع طلا کوب و بدون طلا کوب دارد.

چرم درجه یک: این مدل به صورت سفارشی آماده می‌شود و دو قیمت 25000 و 30000 تومانی دارد و تفاوت قیمت آن نیز به این دلیل است که در قیمت پایین‌تر لوح تقدیر داغی نخورده است اما در قیمت 30 هزار تومانی داغی خورده است. و اما داغی چیست؟ وقتی یک مطلبی را می‌خواهند روی چرم چاپ کنند از داغی استفاده می‌شود که در واقع مطلب روی چرم حک شده و نوشته‌ها با اندکی تو رفتگی و بدون تغییر رنگ مشخص می‌شود.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *