دفتر و کاغذ

چه چیزهایی برای چاپ روی کرافت مناسب است؟

چاپ روی کرافت،کاغذ کرافت،چاپ کرافت

برای چاپ‌های مرسوم و مد روز مانند دعوت نامه‌ها، کارت ویزیت‌ها و … که هزینه‌ زیادی هم نداشته باشد، کاغذ کرافت می‌تواند گزینه مناسبی باشد. دنیای چاپ و تبلیغات بسیار متنوع و گسترده است و در این بازار بزرگ آنچه که بتواند شما را از دیگران متمایز بکند، قطعا موفقیت کسب و کارتان را رقم خواهد زد. در این مقاله از وبلاگ پارسا پخش لیستی از محصولات چاپی مختلف را که می‌توانید برای چاپ روی کرافت استفاده کنید، آورده شده است، خوشحال می‌شویم با خواندن این مطلب و گفتن پیشنهادات و انتقادات خود، ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب یاری کنید.

برای طراحی جهت چاپ روی کرافت چه نکاتی را باید مد نظر قرار دهیم؟

در طراحی خود از رنگ سفید استفاده نکنید: قسمت‌هایی از طرح که رنگ سفید دارند بر روی این کاغذ دیده نمی‌شوند و همان رنگ قهوه‌ای طبیعی کرافت را مشاهده خواهید کرد.

چاپ روی کرافت، کاغذ کرافت، چاپ کرافت

ایجاد کنتراست: اگر می‌خواهید از رنگ‌های روشن در طراحی خود استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم آن‌ها را با رنگ‌های تیره مرتبط کنید.

سیاه کلاسیک: متن و تصاویر تیره و روشن که با کاغذ کرافت جفت شده‌اند یکی از بهترین اید‌ه‌ها برای چاپ روی کاغذ کرافت است، در ادامه مثالی از یک طرح ساده و در عین حال بسیار موثر، سیاه در کاغذ کرافت آورده شده است.

چاپ روی کرافت، کاغذ کرافت، چاپ کرافت

فضای کافی ایجاد کنید: اگرچه رنگ‌های تیره بر روی  این کاغذ ممکن است در بهترین حالت ممکن به نظر برسد اما ممکن است استفاده از بسیاری از رنگ‌های تیره در کنار هم از یکدیگر قابل تشخیص نباشد. برای داشتن بهترین طراحی سعی کنید با فضای سفید و خطوط روشن بازی کنید.

چاپ روی کرافت، چاپ کرافت، کاغذ کرافت

چه محصولاتی برای چاپ روی کرافت مناسب است؟

ما کاغذ کرافت را به عنوان گزینه‌ای برای  چاپ محصولات زیر پیشنهاد می‌کنیم:

چاپ روی کرافت،چاپ کرافت، کاغذ کرافت

آگهی: با چاپ آگهی بر روی کرافت می‌توانید کیفیت کار خود را بالا ببرید و یک تاثیر ماندگار و عالی ایجاد کنید.

منوها: برای کافه‌ها، مغازه‌ها و رستوران‌ها ، منوهایی از جنس کرافت می‌تواند گزینه مناسبی برای نشان دادن  اهمیت مسائل زیست محیطی برای آن‌ها و ارگانیک بودن محصولاتشان باشد.

پوسترها: آگهی‌های کرافت A4 و A3 به عنوان پوسترهای تبلیغاتی در ویترین فروشگاه، کافه و … مناسب هستند، معمولا این سبک از تبلیغات برای کسب و کارهای نوپا که به دنبال ایده‌های جدیدی هستند گزینه خوبی است.

کارت‌های دعوت: از کاغذ کرافت می‌توانید برای چاپ کارت‌های عروسی و مراسمات خاص استفاده کنید که ضمن صرفه جویی در هزینه‌ها می‌تواند بسیار خاص و جذاب باشد.

کارت ویزیت: چرا اولین تاثیر کسب و کارتان بر مشتریان خود را با کاغذ کرافت امتحان نمی‌کنید؟ می‌توانید کارت ویزیتتان را در صندوق فروشگاه قرار دهید و موقع خروج مشتریان به آن‌ها ارائه کنید.

کارت وفاداری: می‌توانید برای طراحی و چاپ انواع کارت هدیه و کارت وفاداری از کاغذ کرافت استفاده کنید.

کارت تبریک: این کارتها خیلی جای مانور دارند، شما می‌توانید برای تبریک عید، تبریک تولد و … از انواع طرح‌های کارت تبرکیک از جنس کرافت استفاده کنید.

 آیا  می‌توانیم جوهر سفید را روی کرافت چاپ کنیم؟

 

طیف متنوعی از رنگها روی کاغذ کرافت قابل چاپ است اما تنها رنگی که بر روی این کاغذ چاپ نمی‌شود و یا نیاز به چاپگرهای ویژه دارد، جوهر سفید است.

چه رنگ هایی به خوبی روی کاغذ کرافت چاپ می شوند؟

ما توصیه می کنیم هنگام چاپ روی کرافت، رنگ‌های تیره استفاده کنید زیرا کمتر تحت تأثیر رنگ کاغذ چاپ شده قرار می گیرند. رنگ های طبیعی با تخته های کرافت هماهنگ هستند و رنگ مشکی تضاد زیادی روی کاغذ کرافت ایجاد می کند. به غیر از سیاه، تمام رنگ ها به دلیل چاپ روی صفحه قهوه ای تا حدودی تحت تأثیر قرار می گیرند.

بهترین مرکز فروش کاغذ کرافت کجاست؟

پارسا پخش با سابقه‌ای طولانی در زمینه فروش انواع لوازم اداری یکی از بهترین مراکز فروش کاغذ کرافت در تهران است، شما می‌توانید برای خرید مقوای کرافت، کاغذ کرافت، پاکت کرافت و … با شماره‌های 09124494696 یا 02155891991 تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

در حال حاضر به دلیل نوسانات قیمت در بازار امکان ارائه خدمات آنلاین از این فروشگاه اینرنتی وجود ندارد و دریافت تمامی خدمات به صورت حضوری یا از طریق تماس با شماره‌های مذکور امکان‌پذیر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *