دفتر و کاغذ

چند ایده جالب برای تبلیغ کسب و کار با کاغذ گراف

کاغذ گراف،کاغذ کرافت،قیمت کاغذ کرافت

وقتی کلمه کاغذ گراف را می‌شنوید احتمالا اولین گزینه‌ای که به ذهنتان برای کاربرد این کاغذ می‌آید استفاده از آن در صنعت بسته بندی است. اما کاربرد کرافت تنها برای بسته بندی، طراحی و … نیست بلکه مقاومت و قابلیت کشسانی بالا، آن را به عنوان ابزار مناسبی برای تبلیغ کسب و کارها قرار داده است.

در این مقاله از وبلاگ پارسا پخش قصد داریم به چند ایده متنوع تبلیغ برند با کاغذ کرافت بپردازیم. اگر شناخته شدن کسب و کارتان در این دنیای متنوع تبلیغات یکی از اهداف شماست می‌توانید این مقاله را بخوانید.

چگونه با کاغذ گراف کسب و کار خود را تبلیغ کنیم؟

انتخاب روش‌های تبلیغاتی با هزینه کم ایده خوبی به نظر می‌رسد و اما چگونه؟ یکی از روش‌های بسیار موثر در تبلیغات، چاپ برند کسب و کار بر روی بسته‌بندی محصولات و کالاهاست.

می‌دانیم که کاغذ گراف بازار بزرگ بسته بندی را به خود اختصاص داده است، پس می‌توانید کالاهای خود را با این کاغذ بسته بندی کرده و اطلاعات کسب و کارتان را بر روی آن چاپ کنید.

کارت ویزیت نیز ایده دیگری برای تبلیغات است، نیازی نیست که کارت ویزیت بسیار گران قیمت داشته باشید تا بتوانید مشتریان را جذب کنید. شما می‌توانید در حین سادگی جذابیت زیادی را برای مشتریان خود داشته باشید. می‌توانید از کاغذ گراف برای طراحی کارت ویزیت خود استفاده کنید.

این کاغذ با داشتن رنگ نوستالژیک همسو با طبیعت، سازگار با محیط زیست بوده و قابلیت بازیافت دارد. همین ویژگی باعث می‌شود تا مشتریان بدانند که مسائل زیست محیطی چقدر برای مجموعه شما اهمیت دارد و بالطبع تمایل بیشتری به استفاده از خدمات شما خواهند داشت.

چه کسب و کارهایی از کاغذ گراف برای تبلیغ برندشان استفاده می‌کنند؟

با توجه به کاربردهای زیاد کاغذ گراف، تنوع کسب و کارهایی که می‌توانند از این کاغذ برای تبلیغ استفاده کنند بسیار زیاد است، در ادامه به چند مورد از این کسب و کارها اشاره می‌کنیم:

-رستوران‌ها، فست فودی‌ها و مراکز غذای بیرون‌بر جهت بسته بندی مواد غذایی خود

-کسب و کارهای نوپا مانند استارت آپ‌ها جهت ارائه کارت ویزیت به مشتریان

-انواع آرایشگاه‌ها، کلینیک‎‌ها و آزمایشگاه‌ها جهت ارائه کارت ویزیت

-انواع فروشگاه‌های اینترنتی برای ارسال محصولات خود

-انواع ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌ها جهت پک کردن خوراکی‌ها در همایش‌‌ها و سمینارها

کاغذ گراف برای طراحی کارت ویزیت و بسته بندی محصولات چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

اگر می‌خواهید کارت ویزیت طراحی کنید نیاز است از کاغذ کرافت گرم بالا استفاده نمایید.

جهت بسته ‌بندی در رستوران‌ها، فست فودی‌‌ها و سایر صنایع باید گرماژ و سایز پاکت کرافت با توجه به وزن و ابعاد کالای مورد نظر انتخاب شود. اما قابلیت چاپ یکی دیگر از ویژگی‌های مهم است که باید مد نظر قرار گیرد. البته کاغذ کرافت قابلیت چاپ بسیار خوبی دارد. قیمت کاغذ کرافت  نسبت به سایر کاغذها کمتر بوده و از نظر اقتصادی نیز به صرفه است.

ایده‌های خلاقانه تبلیغ کسب و کار با کاغذ کرافت

همانطور که ملاحظه می‌کنید این تصاویر به صورت رندم از سایت‌های مختلفی جمع آوری شده است. هر کسب و کاری با توجه به حوزه فعالیت خود از ایده‌های متنوع برای بسته بندی محصولات خود با کاغذ کرافت استفاده کرده است.

کاغذ کرافت را از کجا تهیه کنیم؟

کاغذ‌های گراف در انواع خارجی مانند کاغذ کرافت روسی، هندی و کاغذ گراف ایرانی در بازار موجود است. برای اینکه بتوانید خرید کاغذ کرافت را با قیمت مناسب انجام دهید بهتر است همین الان با شماره‌های 09124494696و 02155891991 تماس گرفته و بعد از دریافت مشاوره از مشاوران پارسا پخش خرید خود را انجام دهید.

انواع کاغذ کرافت a4 ،a3 و پاکت کرافت در فروشگاه پارسا پخش عرضه می‌شود. در حال حاضر به دلیل نوسانات قیمت در بازار امکان ارائه خدمات آنلاین از این فروشگاه اینترنتی وجود ندارد و ارائه تمام خدمات به صورت حضوری و تلفنی امکان پذیر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *