دفتر و کاغذ

مقوای شومیز چیست و چه کاربردی دارد؟

مقوای شومیز،مقوای کارتی،قیمت مقوای شومیز

مدتی بود که به دنبال یک مقوای با کیفیت برای معرفی به یکی از دوستان جهت بسته بندی کالاهای فروشگاهش بودم که با سرچ مقوای ضخیم در گوگل اولین گزینه‌ای که در نتایج جست و جو نشان داده شد، مقوای شومیز (مقوای کارتی) بود.  بنابراین کنجکاو شدم در مورد این مقوا بیشتر تحقیق کنم.

بسیار جالب است که این مقوا به دلیل ضخامت بالای خود کاربردهای متنوعی دارد، که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم. خوشحال می‌شویم که با خواندن این مطلب از وبلاگ پارسا پخش ما را تا انتها همراهی کنید.

مقوای شومیز چیست؟

ممکن است اسم مقوای شومیز خیلی به گوشتان خورده باشد اما دقیقا ندانید مقوای شومیز چیست؟ شومیز یا همان مقوای کارتی نوعی مقوای ضخیم است که توانایی حفظ شکل بیشتری نسبت به سایر مقواها دارد. برخی از ویژگی‌های این مقوا به شرح زیر است:

-دارای تنوع رنگ

-دارای بافت انعطاف‌پذیر نسبت به سایر مقواها

-قابلیت چاپ با انواع پرینترهای لیزری و جوهر افشان (سیاه سفید و رنگی)

-قابلیت چاپ ریسو

-دارای بافتی متالیک و گلاسه ( این مقوا به صورت مات و براق در بازار وجود است)

مقوای شومیز در چه مواردی کاربرد دارد؟

کاربرد مقوای شومیز به دلیل نوع بافت و ضخامت بالای آن متنوع است. در زیر برخی از این موارد استفاده بیان شده است:

-بسته بندی کالاها جهت حمل

-ساختن انواع کاردستی در مدارس و مهدکودک‌ها

-طراحی کارت ویزیت

-جلد کتاب

-جلد کاتالوگ

-کارت پستال

-انواع کارت‌های بازی

-به عنوان جدا کننده در زونکن

-دفتر خاطرات

-کارتکس

-پوشه‌ها

-ساخت جعبه‌های کوچک مانند جعبه صابون،انواع دارو و پماد

بهترین برند مقوای کارتی چه مارکی است؟

مقوای کارتی برندهای متنوعی دارد اما یکی از بهترین برندهای آن مارک سه سکه است، این مارک را می‌توانید از فروشگاه پارسا پخش خریداری کنید.

مقوای شومیز، مقوای کارتی،قیمت مقوای شومیز

بهترین مرکز فروش مقوای شومیز کجاست؟

پارسا پخش یکی از بهترین مراکز فروش مقوای شومیز است. برای دریافت قیمت مقوای شومیز یا سفارش کالا می‌توانید با شماره ‌های 09124494696 یا 02155891991 به صورت تلفنی یا از طریق واتس اپ در تماس باشید و بعد از دریافت مشاوره از مشاوران پارسا پخش خرید کنید.

قیمت محصولات عرضه شده در پارسا پخش به دلیل حذف واسطه‌های فروش بسیار مناسب است، لازم به ذکر است پارسا پخش در طول نیم قرن فعالیت خود به دلیل کیفیت بالای محصولات خود توانسته است مشتریان وفاداری را از تهران و سایر شهرستان‌ها داشته باشد.

علاوه بر خدمات تلفنی، خدمات حضوری نیز برای شما مشتریان گرامی ارائه می‌دهیم. متاسفانه در حال حاضر به دلیل نوسانات قیمت در بازار امکان ارائه قیمت آنلاین از این فروشگاه اینترنتی وجود ندارد اما  شما به راحتی می‌توانید از طریق تماس با شماره‌های ذکر شده قیمت به روز تمامی محصولات را دریافت نمایید.

تحویل درب در منزل یا آدرس پیشنهادی از دیگر خدماتی است که در این روزهای کرونایی تا حدودی می‌تواند دغدغه ذهنی شما را در رابطه با مراجعه حضوری به فروشگاه کمتر کند.

بابت پرداخت هزینه هم خیالتان راحت باشد می‌توانید بعد دریافت سفارش خود مبلغ را درب در منزل، محل کار و … پرداخت نمایید.

مقوای کارتی ارائه شده در پارسا پخش چه ویژگی‌هایی دارد؟

در هنگام خرید مقوای شومیز باید یک سری نکات مورد توجه قرار گیرد. این موارد شامل رنگ، گرماژ، ابعاد و تعداد در هر بند است.

مقوای کارتی در پارسا پخش در گرماژهای 120، 140، 160،230 و300 گرم عرضه می‌شود. ابعاد این مقوا در دو سایز 100*70 و 72*100 موجود است. این محصول در دو بند 100 ورقی و 250 ورقی ارائه می‌شود که گرماژ 230 و 300 گرم به صورت بندهای 100 ورقی می‌باشد.

پنج نوع رنگ سفید، آبی، سبز، صورتی و زرد در پارسا پخش موجود است که گرماژ 300 گرم به صورت تک رنگ سفید و بقیه گرماژها به صورت رنگی است.

معرفی مقوای شومیز عرضه شده در پارسا پخش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *