دفتر و کاغذ

در خرید پاکت کرافت باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟

پاکت کرافت،کاغذ کرافت،پاکت کرافت بسته بندی

شاید سالیان قبل توجه به بسته بندی و حمل کالاها از اهمیت بالایی برخوردار نبود اما امروزه بسته بندی جزئی از پروسه تولید محصول است و می‌تواند خاطره مثبت یا منفی از برند شما در ذهن مشتری ایجاد کند. در این میان انواع پاکت کرافت برای بسته بندی تولید می‌شود.

اگر دستی بر حمل کالاها و محصولات داشته باشید، احتمالاً با پاکتی که در سال های اخیر بسیار مورد توجه فعالان در این حوزه قرار گرفته است، آشنا باشید. با اینحال ما در این مطلب درباره کاغذ کرافت و پاکت کرافت و ویژگی‌هایی که برای انتخاب یک پاکت مناسب جهت حمل کالا باید لحاظ کنید،اشاره کرده‌ایم.

پاکت کرافت،کاغذ کرافت،پاکت کرافت بسته بندی

چرا پاکت کرافت؟

امروزه آنچه که موفقیت یک کسب و کار را رقم می‌زند ارائه محصول با کیفیت به همراه داشتن حاشیه سود بالاست، پس می‌توان گفت صرفه جویی در هزینه‌ها در عین ارائه برترین کیفیت لازمه موفقیت یک کسب و کار است.

یکی از عواملی که در کیفیت ارائه محصول تاثیر دارد نوع بسته بندی آن است، این بسته بندی اگر با هزینه کمتری همراه باشد بالطبع سود مورد نظر را برای آن کسب و کار به همراه خواهد داشت.

پاکت گراف، به دلیل قیمت ارزان بسیار مورد توجه قرار گرفته است علاوه بر این ویژگی، تنوع در طرح‌های تولیدی آن و مقاومت بالا در حمل و نقل آن را به یکی از برترین‌ها در حمل و نقل تبدیل کرده است که ضمن حفظ ایمنی محتویات داخل آن می‌تواند موجب رونق کسب و کار شما شود.

برای انتخاب پاکت کرافت به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای انتخاب هر محصولی قطعا توجه به برخی ویژگی‌های آن ضروری است زیرا انتخاب شما در نهایت در نحوه ارائه محصولات شما تاثیر قابل توجهی دارد. در ادامه به نکات مهم در انتخاب پاکت گراف می‌پردازیم:

قیمت پاکت گراف :

بسیار مشهود است که خرید هر محصولی در حجم عمده، موجب کاهش قیمت آن محصول می‌شود. پاکت کرافت نیز از این قاعده مستثنی نیست مجموعه پارسا پخش انواع مختلف این پاکت را به صورت عمده در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد.

ابعاد پاکت گراف :

با توجه به کاربردهای گوناگون پاکت گراف این پاکت در ابعاد مختلفی تولید می‌شود شما می‌توانید با توجه به حوزه فعالیت کسب و کار خودتان سفارش چاپ پاکت کرافت را در ابعاد مورد نظر خود اعلام نمایید.

تحمل سنگینی (گرماژ) کاغذ کرافت

این پاکت از کاغذی به نام کاغذ کرافت تولید می‌شود، کاغذ کرافت دارای ویژگی‌هایی مانند مقاومت بالا در برابر پارگی است بدین ترتیب هر کدام از گرماژهای مختلف پاکت گراف برای حمل جرم خاصی از محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرد، تنوع در گرماژهای این پاکت آن را برای استفاده جهت حمل سیمان گرفته تا خشکبار و … مورد توجه قرار داده است.

قابلیت چاپ روی کاغذ و پاکت کرافت :

یکی از ویژگی های خوب پاکت گراف قابلیت چاپ با هزینه کمتر و کیفیت خوب بر روی آن است، چاپ برند شما بر روی این پاکت می‌توانید تبلیغی موثر برای کسب و کار شما باشد.

انواع پاکت کرافت و کاربردهای آن

با توجه به تنوع و گستردگی پاکت گراف لازم دانستم در جدول زیر مختصر توضیحی درباره انواع آن و کاربرد هریک داده باشم:

نام

کاربرد

پاکت گراف آجیل و خشکبار

جهت بسته بندی اجیل و خشکبار در انواع زیپدار، پنجره‌دار و ایستاده

پاکت کرافت تبلیغاتی

جهت حمل محصول با چاپ برند انحصاری شما بر روی آن

پاکت میوه خشک

جهت حمل انواع میوه خشک

پاکت گراف بیرون بر فست فود

حمل انواع پیتزا، برگر و سوخاری و …

پاکت گراف تزئینی

جهت مصارفی مانند تزئئینات

پاکت گراف حبوبات

جهت حمل انواع حبوبات خشک

پاکت گراف سیمان، آرد و کودهای شیمیایی

جهت حمل و بسته بندی سیمان و آرد

بهترین مرکز پخش پاکت کرافت کجاست؟

پارسا پخش اقدام به تولید پاکت کرافت کرده است، متاسفانه در حال حاضر به دلیل نوسانات قیمت در بازار امکان خرید آنلاین پاکت کرافت در این فروشگاه اینترنتی وجود ندارد اما شما می‌توانید برای خرید این محصول با شماره های 02155891991 (در تایم اداری) و 09124494696 ( به صورت شبانه روزی) از طریق واتس اپ یا تلفنی در تماس باشید.

خرسندیم که در طول 50 سال سابقه قعالیت در بازار بزرگ تهران توانسته‌ایم رضایت شما مشتریان را هدف کار خود قرار دهیم امیدواریم بتوانیم در ادامه فعالیت خود با تولید محصولات مرغوب کیفیت و رضایتمندی را مد نظر قرار دهیم.

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *