دفتر و کاغذ

چند ایده خلاقانه برای ساخت پاکت نامه با کاغذ رنگی

آموزش ساخت پاکت با کاغذ رنگی

همه ما در دوران کودکی و در بازی‌هایمان مدت‌ زیادی را با کاغذ رنگی برای درست کردن پاکت نامه سپری کرده‌ایم، مادرانمان از آن برای کادو دادن استفاده کرده‌اند، در مدارس برای ارسال نامه و برگه امتحانی یا …. از آن استفاده شده است. با وجود حضور گسترده اینترنت در اغلب کسب و کارها  هنوز هم پاکت نامه کارایی خود را از دست نداده است و کاربردهای فراوانی دارد در واقع از دوران کودکی تا به حال جز لاینفک زندگی ما بوده است.

گرچه بازی‌های موبایلی و کامپیوتری برای بچه‌ها در اولویت است اما کاردستی با کاغذ رنگی برای نوجوانان و کودکان کاری سرگرم کننده، تمرینی برای کار با دست و افزایش خلاقیت‌ است. استفاده از کاغذ رنگی و کاردستی با کاغذ رنگی نه تنها برای کودکان بلکه برای بزرگسالان بسیار جذاب است. ساخت پاکت‌نامه زیبا و آموزش پاکت‌نامه‌های زیبا به صورت ویدئو در کانال‌ها طرفداران زیادی دارد. در این مقاله قصد داریم چند نوع پاکت‌نامه زیبا و نحوه ساخت آن را آموزش دهیم.

کدام نوع از پاکت نامه بهتر است با کاغذ رنگی ساخته شود؟

پاکت‌نامه با توجه به کاربرد آن انواع مختلفی دارد، برخی از آن‌ها به عنوان بسته پستی مورد استفاده قرار می‌گیرد، برخی با داشتن پوششی از نایلون حبابدار برای حمل اشیا استفاده می‌شود، برخی به عنوان حامل کارت عروسی و برخی برای مراسلات اداری و بین سازمانی استفاده می‌شود روشن است که نامه ‌های رسمی و اداری و بسته‌های پستی باید در پاکت‌های مخصوص به خود قرار گیرند پاکت ‌هایی که به عنوان پاکت کادو و یا تزئینات استفاده می‌شوند می‌توانند با کاغذ رنگی ساخته شوند که جذابیت زیادی دارند.

برای درست کردن پاکت نامه با کاغذ رنگی به چه وسایلی احتیاج دارید؟

ساخت یک پاکت‌نامه یکی ازکارهای جذابی است که اگر روش و ترفندهای آن را بدانیم در مدت کوتاهی آماده شده و حس خوب و لذت‌بخشی را در ما بوجود می‌آورد. درست کردن پاکت‌نامه ساده فقط به چند عدد کاغذ رنگی، قیچی و چسب نیاز دارد با استفاده ازاین وسایل و یک الگوی ساده شما می‌توانید یک پاکت نامه بسازید که برای دادن هدیه نقدی،پول،کارت تبریک و … استفاده نمایید. در ادامه به آموزش درست کردن پاکت‌نامه می‌پردازیم با ما همراه باشید.

طرز درست کردن پاکت نامه ساده با کاغذ رنگی

پاکت‌نامه از واژه‌ای انگلیسی به نامه pocket گرفته شده و برای قرار دادن مراسلات اداری، مدارک اسناد و اشیا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وسایل مورد نیاز برای تهیه پاکت نامه ساده با کاغذ رنگی:

-کاغذ رنگی

-قیچی

-چسب

-الگو

طرز درست کردن پاکت‌نامه بسیار آسان است. با استفاده از این وسایل شما می‌توانید یک کاردستی پاکت‌نامه درست کنید که می‌توانید مرورگر خاطرات دوران کودکی شما باشد و لحظات لذت‌بخشی را سپری کنید.

نحوه کشیدن الگو و برش و چسب پاکت نامه ساده:

برای درست کردن پاکت‌نامه ساده روش‌های مختلفی وجود دارد در این ویدئو شما آموزش ساخت پاکت نامه ساده را با تا کردن کاغذ ملاحظه می‌نمائید.

 

طرز درست کردن پاکت نامه فانتزی:

در این آموزش نیازی به چسب نیست و تنها با تکنیک تا و کاغذ (اوریگامی) می‌توانید نسبت به درست کردن پاکت نامه فانتزی اقدام نمایید و در نهایت یک پاکت نامه فانتزی داشته باشید که می‌توانید برای کادو دادن یا موارد دیگر استفاده کنید.

طرز درست کردن پاکت پول با کاغذ رنگی:

در این ویدئو طرز تهیه پاکت پول را آموزش می‌دهیم شما نیازی به چسب و قیچی ندارید کافیست یا چند تا تا کردن یک پاکت پول درست کنید.

طرز درست کردن پاکت هدیه با کاغذ رنگی:

برای اینکه هدیه خود را با دیزاینی شکیل و بسته بندی خاص به عزیزان خود هدیه بدهید درست کردن پاکت هدیه امری ضروری است، پاکت هدیه یک بسته بندی با شکلی خاص است که از آن به‌عنوان بسته بندی هدیه استفاده می‌شود. دراین ویدئوی آموزشی نحوه درست کردن پاکت هدیه نشان داده شده است.

بهترین مرکز خرید کاغذ رنگی و پاکت نامه کجاست؟

پارسا پخش با سابقه‌ای طولانی در فروش لوازم التحریر و اقلام مصرفی شرکت‌ها و سازمان‌ها در بازار بزرگ تهران قرار گرفته است، این فروشگاه بزرگترین تولید کننده پاکت ملخی، پاکت خشتی، پاکت حبابدار و سایر انواع پاکت‌های پرمصرف است.کیفیت بالای محصولات و قیمت مناسب آن‌ها مشتریان زیادی را از تهران و شهرستان‌ها جذب کرده است. بدون شک با اعتماد به پارساپخش محصولاتی با کیفیتی مرغوب و قیمتی پایین خریداری خواهید کرد. شما می‌توانید عکس پاکت نامه و سایر محصولات را بر روی سایت این فروشگاه ملاحظه نمائید.

 این فروشگاه اینترنتی خدمات تلفنی نیز  از طریق تماس با شماره‌های 09124494696 و 01255891991 ارائه می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *