نوشت افزار

خرید پاکت حبابدار پستی بدون رعایت این 4 نکته ممنوع

پاکت حبابدار از انواع پاکت‌هایی است که برای ارسال مرسولات پستی در ادارات و سازمان‌ها استفاده می‌شود.آدرس فرستنده و گیرنده بر روی این پاکت مشخص گردیده و معمولا دارای دربی چسبی هستند.پاکت پستی حبابدار یکی ازانواع پاکت‌های پستی پرطرفدار هستند که به دلیل دارا بودن لایه حبابدار داخل آن‌ها که دارای جنس نایلونی است و مانع پاره شدن پاکت می‌شود از بسته داخل پاکت در برابر ضربه محافظت کرده و برای انتقال و جابه‌جایی اجسامی که در برابر ضریه آسیب‌پذیر هستند، مناسب است.

پاکت پستی حبابدار خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

به نوع کاغذ پاکت توجه کنید:

جنس کاغذ پاکت معمولا کاغذ تحریر 80 یا 100 گرمی است که هرچقدر گرماژ کاغذ بالاتر باشد پاکت مقاومت بیشتری در برابر پاره شدگی خواهد داشت. معمولا چون این پاکت‌ها برای ارسال بسته های پستی مورد استفاده قرار می‌گیرند، ممکن است در برابر ضربه و سایر موارد آسیب‌پذیر باشند بنابراین جنس کاغذ تاثیر بسزایی در ارسال سالم بسته پستی خواهد داشت.

ابعاد پاکت را متناسب با کالای خود تهیه کنید:

پاکت پستی در سایزهایA3،A4  وA5 عرضه می‌شود که باید متناسب با نیازهای خود و اندازه کالای ارسالی، انتخاب شود و انتخاب ابعاد مناسب پاکت  با توجه به کالای خود علاوه بر اینکه ازکالای شما به خوبی محافظت می‌کند، هزینه حمل و نقل را نیز کاهش داده و بالطبع این مساله می‌تواند سوددهی کسب و کارتان را افزایش دهد.

حباب در پاکت پستی حبابدار مهم است:

لایه داخلی پاکت نایلونی حبابدار انتخاب شده است که از استحکام کافی برخوردار بوده و دربرابر رطوبت نیز مقاوم است این نایلون حبابدار علاوه بر اینکه محافظ خوبی برای اجسام شکننده است و از کالای داخل  بسته محافظت می‌کند می‌تواند آسیب و خسارت بسته‌های ارسالی را کاهش دهد. طبیعی است که وقتی کالایی سالم و صحیح به دست مشتری برسد، هزینه‌های جانبی شما کمتر و تعداد مشتریان وفادار شما بیشتر می‌شود.

حباب - پاکت حبابدار

پاکت پستی حبابدار بیشتر برای چه اجناسی استفاده می‌شود؟

پاکت‌های پستی دارای انواع مختلفی هستند مانند: پاکت حبابدار پستی،پاکت نایلون مشکی،پاکت متالایز و پاکت لمینت.پاکت‌های حبابدار یکی از نوآوری‌های بزرگ در صنعت بسته بندی است. این پاکت‌ها به طرز قابل توجهی سبک‌تر از سایر پاکت‌های محافظتی است که داخل آن‌ها با نایلون حبابدار پر شده است.

این وزن حداقل تنوع گسترده‌ای از گزینه‌های حمل و نقل داخلی و بین‌المللی را به شما پیشنهاد می‌کند و در نتیجه هزینه حمل و نقل به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌دهد.

این پاکت‌ها به دلیل مقاومت در برابر ضربه و رطوبت برای حمل و ارسال کالاهای شکستنی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برخی از کالاهایی که با این پاکت‌ها حمل می‌شود عبارتند از:

-عینک

-موبایل

-قطعات کامپیوتری

-جواهرات

-ساعت

-لوازم الکترونیک مانند آداپتور و بلندگو،انواع CD، DVD،پلی استیشن

 

بهتر است چه کسب وکارهایی به فکر خرید عمده پاکت پستی حبابدار باشند؟

شرکت‌های تولید کننده قطعات و لوازم کامپیوتری و شرکت‌هایی مشابه که قطعات تولیدی آن‌ها شکستنی و حساس است برای محافظت از کالاهای ارسالی خود می‌توانند از این پاکت‌ها استفاده کنند.

یکی از ضروری ترین چیزها در زمینه ارسال کالا برای فروشگاه‌های اینترنتی پاکت‌ها و جعبه‌های پستی جهت ارسال است زیرا مسئولیت کالاهی خریداری شده توسط خریداران از فروشگاه به عهده جعبه و پاکت‌های پستی است.

در واقع می‌توان گفت که یکی از پرکاربردترین مورد استفاده از این پاکت‌ها فروشگاه‌های اینترنتی است که به دلیل ارسال به مناطق مختلف و تنوع کالاها و وجود کالاهای شکستنی و ارزشمند مانند ساعت و …در بین کالاهای ارسالی بیشتر از این نوع پاکت‌ها استفاده می‌کنند.

بهترین تولید کننده پاکت پستی حبابدار کیست؟

در زمینه تولید و فروش عمده پاکت حبابدار فروشگاه‌های زیادی از جمله حباب افروزکویر سبز، دنیای نو، پارسیان و … فعالیت دارند.فروشگاه پارسا پخش تولید کننده پاکت حبابدار در تهران است که با سابقه‌ای طولانی در زمینه فروش پاکت حبابدار، مشتریانی را از تهران و سایر شهرستان‌ها دارد.

 این فروشگاه اینترنتی خدمات تلفنی نیز  از طریق تماس با شماره‌های 09124494696 و 01255891991 ارائه می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *