دفتر و کاغذ

بهترین پاکت پستی حبابدار را از کجا بخریم؟+ نکات مهم در خرید پاکت حبابدار پستی

پاکت پستی حبابدار،پاکت حبابدار،قیمت پاکت پستی

امروزه بسته بندی انواع محصولات جهت ارسال از نقطه‌ای به نقطه دیگر به صورت‌های مختلفی انجام می‌گیرد. آنچه که در حمل کالاها اهمیت دارد، محافظت از آن‌ها در برابر ضربه و سایر مشکلاتی است که در پروسه حمل ممکن است به وجود بیاید. معمولا اجسام کوچک و سبک در انواع پاکت‌های پستی بسته بندی می‌شود. یکی از این پاکت‌ها، پاکت پستی حبابدار است.

پاکت حبابدار پستی،پاکت پستی حبابدار،پاکت پستی

در این مطلب از وبلاگ پارسا پخش قصد داریم به نکات مهم در خرید پاکت حبابدار اشاره کنیم. خوشحال می‌شویم تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

پاکت حبابدار چه کاربردی دارد؟

همان‌طور که از اسم پاکت حبابدار پستی پیداست، این پاکت دارای یک لایه نایلون حبابدار است و برای حمل اجسامی که در مقابل ضربه و رطوبت حساس هستند به کار می‌رود. تولید پاکت پستی حبابدار در ابعاد a3، a4 و a5 انجام می‌گیرد.

معمولا اجسام ظریف و شکننده در ابعاد کوچک مانند انواع CD و DVD، زیورآلات، قطعات الکترونیکی و مدارک (کارت ملی و شناسنامه) بوسیله این پاکت قابل حمل هستند.

نکات مهم در خرید پاکت حبابدار خوب چیست؟

اولین نکته‌ای که در خرید هر محصولی مورد توجه خریدار قرار می‌گیرد، توجه به قیمت و کیفیت آن است. پاکت حبابدار نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای اینکه پاکت با کیفیتی را خریداری کنید باید به دو نکته توجه نمایید. یکی گرماژ کاغذ و دیگری نایلون حبابدار داخل آن است. هرچقدر گرماژ کاغذ بیشتر باشد مقاومت آن در برابر پارگی و فرسودگی نیز بیشترخواهد بود.

پاکت پستی حبابدار،پاکت حبابدار پستی،پاکت پستی

لایه حبابدار داخلی آن نیز باید دارای مقاومت کافی در برابر ضربه و رطوبت بوده و پارگی نیز نداشته باشد. نکته آخر ابعاد پاکت است. باید دقت کنید ابعاد پاکت متناسب با سایز کالای ارسالی باشد.

انواع پاکت پستی حبابدار a3، a4 و a5  در پارسا پخش ارائه می‌شود.

مصرف کنندگان پاکت پستی حبابدار چه کسانی هستند؟

خریداران این پاکت بسیار متنوع هستند، در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

-ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌ها

-مدارس و دانشگا‌ه‌ها

-انواع کارگاه‌های طلاسازی

-شرکت‌های پستی

-فروشگاه‌های اینترنتی زیورآلات، قطعات کامپیوتری و …

خرید عمده پاکت حبابدار بهتر است یا خرید جزئی؟

خرید عمده پاکت پستی حبابدار دارای این مزیت است که قیمت آن در مجموع کمتر از خرید جزئی و تکی محاسبه می‌شود. اما شما باید در هنگام خرید به حجم مصرف خود دقت کنید. معمولا شرکت‌های پستی و ادارات و سازمان‌های بزرگ خرید خود را در حجم عمده انجام می‌دهند.

  بهترین مرکز فروش پاکت حبابدار کجاست؟

پارسا پخش سابقه‌ای طولانی در فروش لوازم اداری دارد. این مجموعه انواع پاکت‌های پستی را با قیمت مناسب عرضه می‌کند و بهترین مرکز فروش پاکت حبابدار در تهران است.

خدمات پارسا پخش فقط تهران را شامل نمی‌شود بلکه ارسال به سراسر کشور وجود دارد، کافیست همین الان تلفن را بردارید و با یکی از شماره‌های 09124494696 یا 02155891991 تماس بگیرید و از خدمات ما بهره‌مند شوید. می‌توانید با خرید پاکت پستی حبابدار رنگی در بسته بندی مرسوله‌های خود تنوع ایجاد کنید.

مشاوران پارسا پخش با ارائه مشاوره به شما کمک خواهند کرد بهترین خرید را داشته باشید. خیالتان از بابت پرداخت هزینه نیز راحت باشد زیرا می‌توانید از خدمات پرداخت در محل استفاده کنید.

در حال حاضر به دلیل نوسانات قیمت در بازار امکان ارائه قیمت آنلاین از این فروشگاه اینترنتی وجود ندارد و دریافت تمامی خدمات به صورت تلفنی و حضوری امکان‌پذیر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *