دفتر و کاغذ, نوشت افزار

کاربردهای کاغذ کرافت برای میوه و صیفی جات + فروش عمده کاغذ کرافت

کاغذ کرافت،بهترین کاغذ کرافت،کاغذ کرافت برای بسته بندی

اگر دستی بر کار کشاورزی و برداشت میوه و صیفی‌جات داشته باشید، قطعاً می‌دانید که نحوه بسته‌بندی میوه و رساندن آن به بازار و میادین باید با دقت انجام شود. به همان اندازه که انتخاب جعبه میوه مهم است، استفاده از پوشش‌هایی مانند پوشال و کاغذ کرافت برای بسته‌بندی مهم و ضروری است.

خوشحالیم که در پارسا پخش همیشه به بزرگواران عزیز این صنف کمک کرده‌ایم که بهترین کاغذ کرافت بازار را برای بسته بندی میوه و صیفی جات استفاده کنند. با این وجود برای راهنمایی بیشتر این مطلب را برای شما گردآوری کرده‌ایم. لطفاً تا پایان بخوانید و نظرات و سوالات خودتان را با ما در میان بگذارید.

چرا کاغذ کرافت برای بسته بندی میوه استفاده می‌شود؟

همانطور که می‌دانید از زمان برداشت میوه و صیفی‌جات تا رسیدن به خانه مصرف کننده نهایی عمدتاً یک تا سه هفته طول می‌کشد. در این مدت میوه باید در برابر تغییرات آب و هوا و سایر عوامل محیطی در حین حمل و جابجایی، مقاوم و سالم باقی بماند. کشاورزان و کسبه محترم بازار از روش‌های مختلفی برای محافظت از میوه استفاده می‌کنند که کاغذ کرافت یکی از همان موارد است. اما ممکن است از خودتان بپرسید چرا کاغذ کرافت؟ چرا چیز دیگری نه؟! اجازه دهید کمی درباره اجزای این کاغذ و مزایای آن برای میوه بگوییم.

کاغذ کرافت،بهترین کاغذ کرافت،کاغذ کرافت برای بسته بندی

مقاوم در برابر پارگی

کاغذ کرافت حداقل از 80% سولفات خمیر چوب ساخته شده است. همین مسئله این کاغذ را در برابر پارگی مقاوم کرده و بسیاری از کسب‌وکارها از آن برای بسته‌بندی استفاده می‌کنند. شاید اساس حمل میوه با انواع جعبه انجام می‌شود اما استفاده از کاغذ کرافت در بسته‌بندی، به عنوان پوششی مقاوم برای میوه‌هاست که آسیب و دور ریز آنها را هنگام جابجایی و انبارکردن به حداقل می‌رساند.

مقاوم در برابر رطوبت

به دلیل نوع بافت کاغذ گراف، رطوبت به میوه‌ها و صیفی‌جات منتقل نمی‌شود بنابراین حتی صیفی‌جات حساس به رطوبت مانند خیار نیز با استفاده از کاغذ گراف، مشکل خرابی یا گندیدگی به صفر می‌رسد و سالم و تر و تازه باقی می‌مانند.

بازیافت راحت‌تر

نه تنها به دلیل مقاومت کاغذ گراف، پارگی و خرابی ندارد و می‌توانید بارها از آن استفاده کنید بلکه نهایتاً قابل بازیافت است و می‌‎تواند در کارخانه کاغذ سازی در فرآیند ساخت دوباره کاغذ گراف و سایر اقلام بسته‌بندی نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

حال مقایسه کنید با پلاستیک که در طبیعت بازیافت نمی‌شود و یک خطر جدی برای زمین است. حقیقتاً وقتی این موضوع را با سایرین مطرح می‌کنیم کمتر به اهمیت آن توجه می‌کنند اما بزرگورانی که در کسب و کار کشاورزی هستند، دقیقاً می‌دانند که پلاستیک چه بلایی بر سر زمین و طبیعت می‌آورد.

قدرت جذب بیشتر

وقتی درباره معایب رطوبت برای میوه صحبت می‌کنیم لزوماً رطوبت خارجی و در محیط نیست بلکه شامل رطوبت خود میوه‌ها نیز می‌شود. کاغذ گراف قدرت جذب بالایی دارد بنابراین رطوبت میوه داخل جعبه را متعادل می‌کند و از لهیدگی و خرابی میوه جلوگیری می‌کند.

هزینه کمتر کاغذ کرافت

بسته‌بندی در نظر بسیاری از افراد امری پر هزینه است درحالیکه نوع متریال و انتخاب هوشمندانه در نوع بسته‌بندی به شما کمک می‌کند هم محصول سالم و ماندگاری تحویل میادین تره‌بار و مصرف کننده بدهید و هم هزینه ارزانی برای آن بپردازید.

استفاده از کاغذ کرافت برای بسته بندی میوه و صیفی جات دقیقاً همان گزینه ارزان ولی کاربردی است که بسیاری از همکاران این حوزه از آن استفاده می‌کنند. اما پیش از اینکه فقط براساس قیمت بخواهید تصمیم بگیرید. بهتر است ادامه این مطلب را بخوانید تا بدانید چه نوع کاغذ گرافی مناسب شماست.

بهترین نوع کاغذ کرافت برای بسته بندی میوه و صیفی جات چیست؟

پیش از سفارش کاغذ کرافت باید به 3 نکته با دقت توجه کنید: ضخامت (گرماژ کاغذ)، جنس و رنگ

ضخامت ( گرماژ)

از گرماژ 70 گرم بیشتر برای ساختن جعبه‌های میوه استفاده می‌شود. کاغذ کرافت 40 گرم نازک‌تر است و بیشتر برای بسته بندی میوه‌جات به‌کار می‌رود. کرافت 130 گرم و  140گرم هم برای جعبه‌های سنگین‌تر استفاده می‌شود.

رنگ

 هرچقدر رنگ این کاغذ به قهوه‌ای متمایل‌تر باشد دارای کیفیت بهتری است، بنابراین در هنگام خرید باید به رنگ آن نیز دقت کنید.

جنس

کاغذ کرافت دارای جنس‌های بسیار متنوعی است. نوع روسی آن در جنس خارجی و نوع مازندرانی آن درجنس ایرانی از کیفیت خوبی برخودار هستند. توجه داشته باشید که جنس‌ ایرانی آن بیشتر استفاده می‌شود و در بازار انواع مختلفی از آن موجود است.

ما در پارسا پخش انواع جنس ایرانی این نوع کاغذ را در گرماژهای مختلف ارائه می‌کنیم.

از کجا کاغذ کرافت بخریم؟

برای خرید کاغذ کرافت اول از همه میزان و تعداد استفاده خود را مشخص کنید. شما می‌توانید به صورت رولی، شیت یا ورقی کاغذ کرافت را بخرید. اگر میزان استفاده شما زیاد است بهتر است به صورت رولی خرید کنید.

به شما پیشنهاد می‌کنیم پیش از خرید کاغذ کرافت از چند مرکز قیمت بگیرید و با توجه به نمونه‌ای که دریافت می‌کنید، خرید عمده کاغذ کرافت انجام دهید. ما در مجموعه پارسا پخش بیش از 40 سال است که در حوزه تولید انواع کاغذ و لوازم اداری فعالیت می‌کنیم.

خوشحالیم که در طول سالیان متمادی خدمتگزار همکاران کشاورز، کسبه بازار تره و بار و میوه و صیفی‌جات هستیم و بهترین کاغذ کرافت برای بسته بندی میوه و صیفی جات را به سراسر ایران ارسال کرده‌ایم.

اگر تمایل دارید می‌توانید برای دریافت قیمت و ثبت سفارش با شماره‌های02155891991 و 09124494696 تماس حاصل فرمایید. متاسفانه به دلیل نوسانات نرخ قیمت کاغذ امکان درج قیمت و فروش آنلاین را  در این فروشگاه اینترنتی نداریم اما در تلاشیم با ساده کردن روند خرید، در زمان و انرژی شما صرفه‌جویی کنیم.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *