دفتر و کاغذ

راهنمای خرید کاغذ طراحی پارس

کاغذ طراحی پارس،کاغذ پارس،کاغذ طراحی پارس a3

ثبت ایده ها و تصورات ذهنی در قالب تصاویر بسیار جالب و هیجان انگیز است. در دنیای پرمشغله امروز همه ما نیاز داریم به نوعی به آرامش ذهنی دست یابیم.هرکسی برای دست یافتن به این آرامش روش خاص خود را دارد. بعضی ها با نوشتن، بعضی‌ها با نواختن و عده‌ای دیگر با طراحی… برای آنکه بتوانیم طرح‌های خوبی خلق کنیم باید قلم و کاغذ مناسبی داشته باشیم. کاغذهای طراحی در برندهای مختلفی وجود دارد، یکی از آن‌ها کاغذ طراحی پارس است. این مقاله از وبلاگ پارساپخش را بخوانید تا با ویژگی‌های یک کاغذ پارس مناسب آشنا شوید.

کاغذ طراحی پارس،کاغذ پارس،کاغذ طراحی پارس a3

کاغذ طراحی پارس چیست؟

 کاغذ پارس که از تفاله نیشکر ساخته می‌شود، دارای تم ملایم زرد رنگی است و در اندازه و کیفیت‌های مختلف در نوشت افزاری‌ها به فروش می‌رسد.

این کاغذ به دلیل بافت خوب، قیمت مناسب و استحکامی که در طراحی دارد بیشتر برای طراحی فیگور با موادی مانند زغال و کنته به کار می‌رود. 

کاغذ طراحی پارس خوب چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از کاغذهای پارس خوب که کیفیت فوق العاده‌ای دارد کاغذ پارس ایرانی قدیمی است. این کاغذ تم کرم رنگی دارد و ضخامت آن تقریبا زیاد است.

علاوه بر این سطح آن خیلی صاف و صیقلی نیست در نتیجه برای طراحی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع کاغذ پارس در گرماژ 80 گرم فشرده ارائه می‌شود که دارای جنس و کیفیت بسیار خوبی است.

نوع دیگر کاغذ های پارس، کاغذهای پارس کارخانه‌ای است که تم زرد رنگی دارد، این نوع کاغذ پارس کیفیت کمتری نسبت به نوع قدیمی آن دارد.

کاغذ پارس قدیمی در فروشگاه پارسا پخش عرضه می‌شود، برای خرید همین الان با شمار‌های 02155891991 و 09124494696 تماس حاصل نمائید.

قیمت کاغذ پارس بر چه اساسی تعیین می‌شود؟

قیمت کاغذ پارس به عوامل مختلفی بستگی دارد، عامل اول گرماژ کاغذ است. این کاغذ در گرماژهای مختلفی عرضه می‌شود واضح است هرچقدر گرماژ کاغذ بیشتر باشد قیمت آن نیز افزایش می‌یابد به عنوان مثال مقواهای پارس در گرماژ 120 گرم ارائه می‌شوند که قیمت آن نیز بیشتر است.

عامل دوم که در خرید کاغذ پارس باید مد نظر قرار دهیم توجه به کیفیت آن است که بالطبع بر قیمت آن تاثیر گذار است، کاغذهای پارس قدیمی که امروزه نیز نایاب هستند دارای کیفیت خوبی بوده و نسبت به کاغذهای پارس کارخانه‌ای قیمت بیشتری دارد.

عامل سوم ابعاد کاغذ است. کاغذ پارس در ابعاد مختلفی مانند کاغذ طراحی پارس a4، a3 و … وجود دارد، هرچقدر ابعاد آن بیشتر باشد قیمت کاغذ نیز افزایش می‌یابد، البته خرید کاغذ پارس به صورت کیلویی مقرون به صرفه‌تر خواهد بود. در صورت نیاز به مقدار کمتری از این کاغذ می‌توان آن را در شیت‌های مختلف خریداری کرد. 

چه کسانی از کاغذ طراحی پارس استفاده می‌کنند؟

ممکن است افراد مختلفی به کاغذ طراحی نیاز داشته باشند چون طراحی صرفا هنری نیست که شغل یا تحصیلات خاصی بشناسد، بلکه هر فرد اهل ذوق و هنر می‌تواند طراحی کند.

خوشبختانه امروزه این رشته طرفداران زیادی پیدا کرده است و افراد زیادی در این رشته مشغول به تحصیل هستند، با اینحال تمام هنرجویان، دانشجویان، دانش آموزان، اساتید یا هر شخص دیگری که به گونه ای با طراحی سر و کار دارند به ابزارهای طراحی که یکی از ‌آن‌ها کاغذ طراحی است، نیاز دارند.

بهترین مرکز خرید کاغذ پارس کجاست؟

پارسا پخش، نمایندگی فروش کاغذ پارس با سابقه‌ای طولانی در زمینه فروش لوازم اداری در بازار بزرگ تهران قرار گرفته است. این فروشگاه از مواد مرغوب برای تولید انواع محصولات خود استفاده می‌کند و به دلیل حذف واسطه‌ها در فروش قیمت کمتری نسبت به رقبا دارد.

محصولات این فروشگاه اینترنتی به صورت عمده و خرده ارائه می‌شود. با استفاده از خرید آنلاین می‌توانید از خدمات پرداخت و تحویل در محل بهره‌مند شوید.

شما می‌توانید کاغذ پارس را در ابعاد مختلفی مانند a3، a4، a5 و a2 … از این فروشگاه خریداری نمایید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *