دفتر و کاغذ

بهترین کاغذ پوستی خیاطی را از کجا بخریم؟

کاغذ پوستی خیاطی،کاغذ پوستی،قیمت کاغذ پوستی خیاطی

کاغذ پوستی کاربردهای فراوانی دارد، از کیک پزی و شیرینی پزی گرفته تا خیاطی، به گونه‌ای که امروزه کاغذ پوستی خیاطی در فروشگاه‌های مختلف به فروش می‌رسد. برای انتخاب کاغذ الگو پوستی باید موارد مختلفی مد نظر قرار بگیرد، که در ادامه این مقاله از وبلاگ پارساپخش به آن‌ها اشاره خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

 

کاغذ پوستی در خیاطی چه کاربردی دارد؟

برای آنکه خیاط بتواند لباس متناسبی را آماده کند باید الگوی آن لباس را داشته باشد، در واقع داشتن الگوی مناسب به خیاط کمک می‌کند تا اندازه‌ها را به طور دقیق‌تر بر روی پارچه پیاده کند و در نهایت لباس ایده‌الی را بدوزد.

الگو معمولا بر روی کاغذ کشیده می‌شود، برای رسم الگو کاغذهای خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند یکی از این نوع کاغذها، کاغذ پوستی است. این کاغذ به دلیل اینکه بی رنگ است و طرح‌ها به راحتی از زیر آن پیداست برای کپی کردن الگوها و یا تغییراتی که در الگو بوجود آمده است به کار می‌رود. در واقع می‌توان گفت کاربرد کاغذ پوستی در خیاطی به عنوان الگو برای ترسیم طرح‌ها است.

 کاغذ پوستی خیاطی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

برای آنکه طرح‌ها و الگوها به خوبی ترسیم شوند کاغذ پوستی خیاطی باید صاف و شفاف بوده و سطح آن یکنواخت باشد، تا نور به راحتی از آن عبور کرده و تصاویر از زیر کاغذ به خوبی مشخص بوده و کشیدن طرح راحت باشد.

به طور کلی هرچقدر این کاغذ نازکتر بوده و ضخامت کمتری داشته باشد بهتر است، زیرا به دلیل وضوح طرح‌ها و خطوط رسم آن‌ها دقیق تر خواهد بود، لازم به ذکر است که نازکی بیش از اندازه نیز موجب پاره شدن کاغذ در حین طراحی خواهد شد بنابراین لازم است کاغذ به گونه‌ای باشد که ضمن مشخص بودن تصاویر در حین طراحی پاره نشود.

عامل دیگری که باید به آن توجه شود میزان لازم برای زبری کاغذ است. کاغذ باید به اندازه‌ای زبر باشد که اثر مداد بعد از کشیدن طرح بر روی آن بماند و ضمن پاک کردن با پاک کن اثر مداد از بین برود.

برای خرید یک کاغذ پوستی خیاطی مناسب باید به موارد بالا دقت داشته باشیم.

قیمت کاغذ پوستی خیاطی بر چه اساسی تعیین می‌شود؟

شما می‌توانید کاغذ پوستی رولی را در اکثر مغازه‌ها ببینید اما ممکن است در ابعاد کوچکتری به این کاغذ نیاز داشته باشیم، سوالی که پیش می‌آید این است که کاغذ پوستی از کجا بخرم؟ که در ابعادی مانند A3 و A4 ارائه شود؟

می توان گفت یکی از عواملی که در قیمت این نوع کاغذ تاثیر گذار است اندازه ابعاد آن است، بالطبع اگر بخواهیم این کاغذ را به صورت رولی خریداری کنیم قیمت بیشتری خواهد داشت اما در برخی از فروشگاه‌ها این کاغذ در ابعاد مورد نظر شما مانند A3 و A4 نیز به فروش می‌رسد که از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه است.

در فروشگاه پارسا پخش می‌توانید کاغذ الگو خیاطی را در ابعاد دلخواه خریداری نمایید.

عامل مهم دیگر در تعیین قیمت این کاغذ میزان شفافیت و یکنواختی آن است، هرچقدر کاغذ شفاف‌تر بوده و درجه ضخامت آن به گونه‌ای باشد که ترسیم تصاویر و خطوط به راحتی صورت بگیرد، کیفیت خوبی دارد و قیمت آن نیز بالاتر است.

از آن‌جایی که درالگوی خیاطی ما با ترسیم خطوط سر و کار داریم این عامل بسیار مهم است و باید کاغذی را انتخاب کنیم که وضوح کامل خطوط در آن در درجه اول اولویت قرار گیرد.

بهترین مرکز خرید کاغذ پوستی خیاطی در تهران کجاست؟

پارسا پخش سابقه‌ای طولانی در فروش کاغذ پوستی خیاطی دارد و انواع این کاغذ را به صورت رولی و ابعاد A3 و A4 ارائه می‌کند. قیمت کاغذ پوستی خیاطی بر روی سایت قابل ملاحظه است.

شما می‌توانید همین الان با شماره‌های 02155891991 و 09124494696 تماس بگیرید و محصولات خود را سفارش دهید، متاسفانه تر حال حاضر به دلیل نوسانات قیمت در بازار امکان ارئه خدمات آنلاین از این فروشگاه اینترنتی وجود ندارد و دریافت خدمات از طریق تماس با شماره‌های فوق امکان‌پذیر است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *