دفتر و کاغذ

دلایل استفاده از کاغذ کاهی در صنعت چاپ چیست؟

کاغذ کاهی،کاغذ روزنامه،کاغذ کاهی مازندران

وقتی حرف از کاغذ می‌شود، معمولا اکثر افراد یاد نوشتن می‌افتند چون از دیرباز اینگونه بوده است که بیشترین کاربرد کاغذ برای نوشتن است اما امروزه انواع کاغذها با انواع کاربردها تولید می‌شوند که تنها برای نوشتن نیستند، در دنیای بزرگ کاغذها، کاغذ کاهی (کاغذ روزنامه) کاربردهای فراوانی از طراحی اولیه گرفته تا صنعت چاپ و بسته بندی دارد.

برای اینکه بیشتر با این نوع کاغذ آشنا شوید با این مقاله از وبلاگ پارساپخش ما را همراهی کنید.

کاغذ کاهی در صنعت چاپ چه کاربردی دارد؟

صنعت چاپ دارای تنوع گسترده‌ای است و انواع کاغذها برای چاپ در این صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرند، یکی از انواع آن‌ها کاغذ کاهی است، چاپ روی کاغذ کاهی دارای ابعاد متنوعی است این کاغذ برای چاپ آگهی،روزنامه، کتاب، مجلات و بروشور تبلیغاتی استفاده می‌شود.

کاغذ کاهی،کاغذ روزنامه،کاغذ کاهی مازندران

شاید باورتان نشود اما قبوضی که دم در منزلتان ارسال می‌شود نیز بر روی کاغذ روزنامه چاپ گرفته شده است.

در خرید کاغذ کاهی برای چاپ چه مواردی را در نظر بگیریم؟

مسلما در خرید هر نوع محصولی یک سری ویژگی‌هایی باید مد نظر قرار گیرد در این میان کاغذ روزنامه نیز از این قاعده مستثنی نیست. در ادامه به این موارد اشاره خواهیم کرد:

جنس:

در انتخاب هر محصولی توجه به جنس آن مهم و ضروری است، انتخاب جنس مناسب مساوی است با نتیجه بهتر کار. از آن‌جایی که کاغذ کاهی برای چاپ مورد استفاده قرار می‌گیرد انتخاب کیفیت خوب این محصول موجب می‌شود که جوهر روی آن پخش نشود و چاپ با کیفیت بهتری صورت گیرد.

قیمت:

فاکتور دیگری که در خرید کاغذ روزنامه باید مد نظر قرار گیرد توجه به قیمت آن است، می‌توان گفت رابطه قیمت و جنس خوب رابطه‌ای مستقیم است اما به طور قطعی نمی‌توان گفت اگر محصولی قیمت بالایی داشته باشد حتما دارای جنس خوب است. پیشنهاد ما به شما این است که کاغذ کاهی را با قیمت مناسب و کیفیت فوق العاده از پارسا پخش خریداری نمایید.

خرید در حجم عمده:

فاکتور سوم در خرید این محصول توجه به به تعداد آن است، مسلما خرید در حجم عمده علاوه بر تامین نیازهای مصرفی شما و عدم نیاز به مراجعه مکرر برای خرید، از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه خواهد بود.

کدام نوع کاغذ کاهی برای چاپ مناسب است؟

در گذشته کاغذ کاهی ساخت ایران به نام کاغذ مازندران تولید می‌شد، این کاغذ کاهی ایرانی در گرماژ 48 گرم به بازار عرضه می‌شد، ولی بعد از مدتی کارخانه مازندران تولید این کاغذ را متوقف کرد و امروزه تمام کاغذهای روزنامه وارداتی بوده ودر گرماژ 45 گرم از کشورهایی مانند روسیه، کره و هندو …. وارد می‌شوند.

اینکه چه نوع کاغذ روزنامه‌ای را انتخاب کنید بستگی به فاکتورهای شما از نظر قیمت ،جنس و … دارد.

چه ویژگی‌هایی کاغذ کاهی را برای استفاده در صنعت چاپ مناسب کرده است؟

کاغذ روزنامه دارای یک سری ویژگی‌هایی است که نسبت به کاغذهای دیگر در صنعت چاپ با استقبال زیادی مواجه شده است اولین فاکتور قیمت ارزان آن است که موجب شده است برای کارهای چاپی بیشتر مورد استفاده قرار گیرد.

مورد دوم مربوط به قدرت جذب بالای این کاغذ است که به دلیل داشتن این ویژگی چاپ با کیفیت خوبی بر روی آن صورت می‌گیرد.

به این نوع کاغذ، کاغذ بازیافتی نیز گفته می‌شود زیرا از تفاله چوب بدست می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌آید، سومین ویژگی مربوط به همین فاکتور است که به دلیل اینکه از مواد بازیافتی تولید می‌شود در نتیجه آسیب کمتری به محیط زیست وارد کرده و در صنعت چاپ بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاغذ کاهی از کجا بخریم؟

اگر به دنبال این هستید که کاغذ کاهی از کجا بخرم؟ مجموعه پارسا پخش بهترین نوع کاغذ روزنامه را با قیمت مناسب ارائه می‌کند، شما می‌توانید در حجم عمده نیز خرید خود را انجام دهید کافیست برای اطلاع از روند ثبت سفارش در این فروشگاه اینترنتی همین الان با شماره‌های 09124494696 و 02155891991 تماس حاصل نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *