دفتر و کاغذ

کاغذ پوستی در طراحی+راهنمای خرید هنرجویان و طراحان

کاغذ پوستی،کاغذ پوستیa4،انواع کاغذ پوستی

آیا شما به دنبال کاغذ مناسب برای طراحی هستید؟ کاغذ پوستی می‌تواند گزینه مناسبی برای طراحی‌های شما باشد، این کاغذ به دلیل ویژگی‌هایی که در ادامه مقاله به آن اشاره خواهیم کرد می‌تواند نیازهای شما را تامین کند، پس با خواندن این مقاله ما را همراهی کنید تا با این کاغذ بیشتر آشنا شوید.

کاغذ پوستی چه کاربردی در طراحی دارد؟

کاغذ پوستی که در طراحی مورد استفاده قرار می‌گیرد با نام کاغذ شیشه‌ای مات یا کاغذ شیشه نمای مات نیز شناخته می‌شود.
معمولا در هنگام طراحی یک طرح اولیه کشیده می‌شود کاربرد این نوع کاغذ دقیقا برای همین طراحی اولیه است که به دلیل اینکه نور را به خوبی از خود عبور می‌دهد به راحتی می‌توان تصاویر زیر آن را دید.
انتقال طرح با کاغذ پوستی نیز به دلیل این ویژگی امروزه مورد استقبال فراوان بسیاری از افراد قرار گرفته است پس می‌توان گفت این کاغذ به عنوان کاغذ در طراحی اولیه و نیز به عنوان کاربن برای انتقال طرح مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چه کسانی اقدام به خرید کاغذ پوستی طراحی می‌کنند؟

امروزه افراد زیادی به طراحی علاقه دارند و این موضوع فقط مربوط به هنرجویان و طراحان نیست بلکه افراد بسیاری برای پر کردن اوقات فراغت یا خالی کردن ذهن خود از دغدغه‌ها و مشکلات روزمره طراحی را به عنوان سرگرمی مورد علاقه خود انتخاب کرده‌اند.
در این میان همانطور که اشاره کردیم کاغذ پوستی طراحی به عنوان یکی از ابزارهای اصلی طراحی است و می‌توان گفت هنرجویان، دانش آموزان، اساتید و هر فرد علاقه‌مند به طراحی می‌تواند این کاغذ را خریداری نماید.

کاغذ پوستی،کاغذ پوستیa4،انواع کاغذ پوستی

طراحان و هنرجویان در خرید کاغذ پوستی چه مواردی را باید مد نظر قرار دهند؟

یکی از ویژ‌گیهایی که باعث استفاده این کاغذ در طراحی شده است قابلیت انتقال نور از آن است، در انتخاب این کاغذ باید دقت شود این ویژگی را داشته باشد.
مورد دیگری که باید مد نظر قرار گیرد این است که سطح کاغذ شکنندگی نداشته باشد و همه جای آن یکنواخت و شفاف باشد.
مورد سوم توجه به ضخامت این کاغذ است که باید به اندازه کافی نازک باشد که ضمن عبور نور از خود هنگام طراحی پاره نشود.

قیمت کاغذ پوستی طراحی بر چه اساسی تعیین می‌شود؟

به طور کلی در قیمت این کاغذ دو عامل جنس کاغذ و اندازه آن می‌توانید تاثیرگذار باشد که در ادامه به توضیح هرکدام می‌پردازیم:

جنس:

برخورداری از جنس خوب موجب افزایش قیمت کاغذ می‌شود، منظور از جنس خوب دارا بودن سطح صاف و یکدست، قابلیت عبور نور از آن و زبری مناسب کاغذ جهت طراحی با سیاه قلم است. روشن است که انتخاب جنس با کیفیت باعث نتیجه بهتر کار خواهد شد.

اندازه:

اندازه‌های رایجاین کاغذ برای طراحی در سیاه قلم 70*100 و 50*70 است، البته کاغذ پوستی a4 و a3 نیز وجود دارد که به صورت جداگانه قابل برش است.
شما می‌توانید اندازه دلخواه خود را از پارسا پخش خریداری نمایید، مسلما خرید در حجم عمده و به صورت رول از نظر اقتصادی مقرون به صرفه خواهد بود.

مرکز خرید کاغذ پوستی طراحی در تهران کجاست؟

پارسا پخش با ارائه انواع کاغذ طراحی و کاغذ پوستی رنگی یکی از مراکز فروش کاغذ پوستی در تهران است، شما می‌توانید برای خرید این نوع کاغذ به صورت حضوری یا به صورت تلفنی با شماره های 02155891991 و 09124494696 در تماس باشید.
در حال حاضر به دلیل نوسانات قیمت در بازار امکان ارائه قیمت انلاین در این فروشگاه اینترنتی وجود ندارد و ارائه قیمت از طریق شماره‌های ذکر شده است، با این حال عکس کاغذ پوستی بر روی سایت قابل ملاحظه است.
بسیار خرسندیم که در طول 50 سال سابقه فعالیت در بازار بزرگ تهران توانسته‌ایم نیازهای مصرفی شرکت‌ها، سازمان‌ها و افراد مختلف را تامین سازیم، امید است با ادامه روند خدمت رسانی در جلب رضایت شما مشتریان گرامی سهیم باشیم.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *