نوشت افزار

رازهای محبوبیت دفتر فیلی |دفتر نقاشی تمام نسل‌ها

دفتر فیلی - خرید دفتر نقاشی فیلی

همه ما از دوران کودکی خاطرات شیرینی با دفتر فیلی نقاشی داشته‌ایم، بدون شک خاطرات آن دوران بازگو کننده لحظات خوبی است که لذت کشیدن نقاشی روی این دفترها را در وجود ما نهادینه کرده است. با وجود گذشت زمان زیادی از آن دوران هنوز این دفتر کارایی خود را از دست نداده است و در شکل‌ها و اندازه‌های مختلف به بازار عرضه می‌شود. پس برای مرور این خاطرات قشنگ با ما همراه باشید.

فیل این دفتر در طی سالها چقدر تغییر کرده است؟

دفتر نقاشی قدیمی، که همه ما آن را به یاد داریم، تصویر یک فیل در حال راه رفتن بود که بر روی جلد دفتر طراحی شده بود، با گذشت زمان و پیدایش انیمیشن‌‌های مختلف کم‌کم تغییراتی درتصویر جلد دفتر نقاشی فیلی اصل ایجاد شد و فیل روی این دفتر با توجه به شخصیت‌های کارتونی فیل تغییر پیدا کرد. همچنین طرح‌های کودکانه نیز برای استفاده این دفتر توسط کودکان بر روی طرح جلد آن تاثیر گذاشت و انواع دفتر نقاشی فانتزی، دفتر نقاشی دخترانه و دفتر نقاشی پسرانه با طرح فیل به بازارعرضه گردید.

انواع دفتر نقاشی فیلی موجود در بازار چیست؟

قطعا لذت کشیدن نقاشی در دفتر نقاشی فیلی قدیمی، تجربه‌ای بوده که با انواع دیگر آن جایگزین نمی‌شود اما امروزه مدل‌های مختلفی از این دفتر با همان طرح فیل قدیم در بازار عرضه می‌شود که قطعا هر فرد اهل ذوق و هنر را برای خرید آن به وجد می‌آورد.

معروف‌ترین تولید‌کنندگان 

امروزه تولید کنندگان مختلفی اقدام به تولید دفتر نقاشی فیلی در شکل‌ها و انواع مختلف کرده‌اند، بعضی‌ها نیز با حفظ همان شکل قدیم اقدام به تولید آن کرده‌اند از جمله این تولید کنندگان می‌توان به دفتر نقاشی فیلی پارساپخش، دفتر نقاشی فیلی ناصر، دفتر نقاشی فیلی آرمان، … اشاره کرد.

چطور دفتر نقاشی فیلی به کشیدن نقاشی کمک می‌کند؟

آموزش نقاشی در دفتر فیلی بسیار آسان است:

  • این دفتر به دلیل دارا بودن فضایی بزرگتر برای کودکان بسیار مناسب است، زیرا نقاشی‌هایی که کودکان می‌کشند به فضایی بزرگتر نیاز دارد.
  • با داشتن صفحات کمتر، حمل آن راحت است و نوع صحافی آن به گونه‌ای است که فضای بیشتری را برای طراحی در اختیار می‌گذارد.
  • جلد آن مقوایی و ضخیم بوده و از نقاشی‌های شما به خوبی نگهداری می‌کند در ضمن یک برگ مومی بین صفحات نقاشی جهت کاور طرح‌های کشیده شده، صحافی شده است.

البته علاوه بر کودکان، هر فرد اهل هنر و سلیقه‌ای که نیاز به کشیدن طرح‌های خود در فضایی بزرگتر دارد، می‌تواند این دفتر نقاشی را خریداری کند. ضمن اینکه دفتر فیلی پیش دبستانی، گزینه مناسبی برای کودکانی است که والدین آن‌ها به دنبال کشف استعداد و بروز خلاقیت کودکان خود هستند.

طرز استفاده از دفتر نقاشی فیلی نیز بسیار ساده بوده، کافیست مداد خود را برداشته و شروع به کشیدن نمایید چه بسا مرور خاطرات دوران کودکی موجب ایجاد طرح‌‌های جذابتری شود.

بخشی از خاطرات جالب دهه شصتی‌ها

  • یادش بخیر من از این دفترها داشتم و وقتی نقاشی هامو میدیدم گریه میکردم.
  • 150 تومن بود.
  • هنوز این دفتر نقاشی رو با اون نقاشی‌هایی که اون دوره کشیدمش دارم.
  • من همیشه آرزو داشتم که این دفتر رو داشته باشم اما فکر میکردم خیلی گرونه و به پدرم هیچوقت نگفتم خودم پولامو جمع کردم که بخرم اما وقتی رفتم حیفم اومد کل پولمو بدم و نخریدم.
  • با این دفتر بچه با کلاس مدرسه بودیم.
  • کیفیتشون عالی بود.
  • یادش بخیر مدرسه.

پارسا پخش اقدام به فروش این دفتر نقاشی نموده است، نوستالژی دوران کودکی که یادآور لحظات زیبای کشیدن نقاشی بر روی این دفتر است، قطعا خرید این دفتر بزرگ و کوچک نمی‌شناسد.

متاسفانه در حال حاضر به دلیل نوسانات قیمت در بازار امکان دریافت قیمت آنلاین از این فروشگاه اینترنتی وجود ندارد و دریافت خدمات از طریق تماس با شماره‌های 09124494696 و 01255891991 امکان‌پذیر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *