دفتر و کاغذ

بهترین دفتر نقاشی برای آموزش کودکان چیست؟+10 الگوی بسیار جذاب نقاشی

کودکان از زمانی که توانایی گرفتن قلم را به دست می‌آورند علاقه به کشیدن نقاشی دارند، دفتر نقاشی یکی از ابزارهای سرگرمی دوران کودکی است که همه ما خاطرات قشنگی از آن دوران داریم، امروزه آموزش نقاشی برای کودکان به یکی از ابزارهای بروز خلاقیت و استعداد تبدیل شده است. در ادامه به مدل‌های نقاشی کودکان خواهیم پرداخت.

دفتر نقاشی چگونه مهارت نقاشی کودکان را افزایش می‌دهد؟

برای افزایش مهارت نقاشی کودکان باید به آن‌ها اجازه دهیم که افکار و تخیلات درونی خود را روی کاغذ بیاورند، کمک کردن به کودکان در هنگام نقاشی کشیدن و پاسخ دادن به پرسش‌های آن‌ها در این زمینه بسیار موثر است.

نقاشی محصولی است که خود کودک تولید می‌کند وقتی که این محصول مورد تشویق والدین و اطرافیان قرار می‌گیرد برای کوک بسیار جذاب و خوشایند است، این کار حس اعتماد به نفس را در کودک افزایش داده و باعث افزایش مهارت او در نقاشی می‌شود.

زمانی که هنر نقاشی کشیدن در زمینه پروژه خاص و برنامه ریزی نشده باشد کودک می‌توانی آزادانه و به راحتی با استفاده از ابزارهای مختلف خود را بروز دهد، دفتر نقاشی می‌تواند گزینه مناسبی برای افزایش این مهارت باشد.

استفاده از یک آینه نشکن در نزدیکی محل نشستن کودکان می‌تواند به کودک اجازه دهد تا خودشان و ابراز احساساتشان را ببینند که این امر ‌می‌تواند استعداد نقاشی کشیدن را در کودکان چند برابر کند. نقاشی کودکانه زیبا و ساده در واقع نمادی از درونیات کودکان است که برای بروز این افکار می‌توانیم اقدامات بالا را انجام دهیم.

آموزش نقاشی در دفتر نقاشی به کودکان از چه سنی شروع می‌شود؟

با اموزش نقاشی به کودکان مهارت تفکر و تصمیم گیری در آن‌ها پرورش می‌یابد، مچ و انگشتان کودکان از 18 ماهگی سفت شده و مچ آن‌ها توانایی حرکت پیدا می‌کند در این سن کودکان می‌توانند خطوط راست زیگزاگی بکشند در واقع قبل از دوسالگی کودکان می‌توانند شروع به کشیدن دایره‌ها و خطوطی بکنند، بین 2 تا سه سالگی توانایی ترکیب خطوط و دایره‌ها را دارند و در سن 3 تا 5 سالگی بهتر می‌توانند خطوط و دایره‌ها را بکشند در واقع آموزش نقاشی برای کودکان به معنای واقعی از سن 5 سالگی شروع می‌شود.

هرچقدر که سن کودکان بالاتر می‌رود خلاقیت‌های آن‌ها سبک خاصی پیدا می‌کند و جزئیات و پیچیدگی بیشتری در نقاشی‌های آن‌ها به چشم می‌خورد، در این سن می‌توانیم با آموزش نقاشی کودکان ساده  مانند نقاشی کودکانه دختر و نقاشی کودکانه پسر زمینه بروز خلاقیت و استعدادهای کودکان را بوجود بیاوریم.

بهترین دفتر نقاشی برای آموزش کودکان چیست؟

کودکان معمولا برای نقاشی کشیدن نیاز به فضای بزرگتری دارند چون اندازه نقاشی‌های آن‌ها بزرگتر است، دفتر نقاشی که به اندازه کافی مناسب بزرگ باشد و فضای کافی را در اختیار کودک قرار دهد، بهترین دفتر نقاشی برای کودک است.

نوع صحافی دفتر نیز در اندازه این فضا موثر است علاوه بر این موضوع،کودکان معمولا مداد را با شدت بیشتری روی کاغذ می‌کشند بنابراین کیفیت و جنس کاغذ گزینه مهمی در انتخاب دفتر نقاشی مناسب برای آن‌ها است.

معمولا والدین دوست دارند که این خاطرات دوران کودکی را نگه دارند خاطراتی که بعد از بزرگ شدن کودکانشان تصویر زیبایی از دنیای کودکی به آن‌ها نشان می‌دهد جلد دفتر نقاشی اگر مناسب باشد می‌تواند محافظ خوبی برای این آثار باشد، در نهایت در انتخاب دفتر نقاشی برای کودکان باید به اندازه، جنس جلد، صحافی آن توجه شود.

 چند الگوی ساده و جذاب نقاشی برای کودکان

الگوهای نقاشی کودکانه زیادی وجود دارد و تنوع این الگوها به قدری زیاد است که همه آن‌ها را نمی‌توان در اینجا آورد در ادامه به  چند مدل نقاشی کودکانه با مداد رنگی خواهیم پرداخت.

فیلم آموزش نقاشی کودکان

آموزش نقاشی برای کودکان

 

آموزش نقاشی ساده و زیبا برای کودکان

 

نقاشی کودکانه زیبا+آموزش نقاشی

 

پارساپخش مرکز فروش دفتر نقاشی در تهران است، این فروشگاه اقدام به تولید دفتر نقاشی پارسا کرده است این دفتر در ابعاد بزرگتر مناسب برای نقاشی کودکان است جلد آن گلاسه بوده و صحافی سیمی آن فضای بزرگتری را برای نقاشی در اختیار کودکان قرار می‌دهد.

متاسفانه در حال حاضر به دلیل نوسانات قیمت در بازار امکان ارائه خدمات آنلاین از این فروشگاه اینترنتی وجود ندارد و دریافت خدمات از طریق تماس با شماره‌های 09124494696 و 02155891991 امکان‌پذیر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *